16 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de co sleeper 5 maanden gebruikt en toen ging ze naar haar eigen bedje. Dit gaan we nu weer doen 😊

3 jaar geleden

Ik ga er dit keer ook 1 huren. Onze dochter heeft denk ik bijna 2 maanden tussen ons in geslapen en daarna in haar ledikant bij ons op de kamer. Ik ga dus denk ik voor 3 maanden.

3 jaar geleden

Hier ook 5 maanden gebruikt.

3 jaar geleden

Bij de eerste 6 maanden gebruikt en gaan hem nu weer gebruiken maar dit keer waarschijnlijk geen 6 maanden ☺️

3 jaar geleden

2dehands eentje gekocht, dochter heeft er zo´n 6maand in geslapen, ze is nu 15 maand en vorige week toen ze ziek was heeft ze er ook nog in geslapen 🙈

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft er lang in gelegen een maand of 7 toen begon het gevaarlijk te worden. Maar qua grootte zou ze er ni denk ik nog in passen🤣😜

3 jaar geleden

Bij de kruidvat heb je deze evt nu ook nog in de aanbieding. https://www.kruidvat.nl/novi-baby-co-sleeper-novi-baby-goodnight/p/5820127

3 jaar geleden

Ik zou voor 6 maanden gaan dan. Heeft 3 maanden 's nachts altijd naast ons in de co-sleeper gelegen. Hebben dan al overstap gemaakt naar ledikant in eigen kamer (sliep daar over het algemeen beter). Maar belandde tot 6 maanden wel nog regelmatig midden in de nacht terug in de co-sleeper als hij wakker werd. Dat werkte hier goed.

3 jaar geleden

Reactie op Kuma

Bij de kruidvat heb je deze evt nu ook nog in de aanbieding. https://ww ...
Weet jij toevallig of dit een goede cosleeper is?

3 jaar geleden

Reactie op M VR

Weet jij toevallig of dit een goede cosleeper is?
Nee sorry. Geen ervaring mee.

3 jaar geleden

1 week gebruikt🫣

3 jaar geleden

Wij hebben em 3 maanden gebruikt, toen was het tijd voor haar om naar haar eigen kamer te gaan 😅.

3 jaar geleden

Fijn om de reacties te lezen, wij hebben een voordelige via mp gekocht. Nog wel een andere vraag maar kan of moet de cosleeper ook op klossen? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Uniekgezin

Fijn om de reacties te lezen, wij hebben een voordelige via mp gekocht. Nog ...
Moet zeker niet. Ligt een beetje aan jezelf of je dat wil (+ aan jouw cosleeper of het kan). Klossen huren is gratis, dus je kan er altijd een paar extra huren en dan gewoon even kijken wat je prettig vindt werken. Zo niet dat laat je ze gewoon in de hoek liggen toch 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Uniekgezin

Fijn om de reacties te lezen, wij hebben een voordelige via mp gekocht. Nog ...
Nee hoor! Dat hoeft niet. In principe zijn de klossen vooral voor als je op bed wil bevallen thuis of voor nacontrole na de bevalling en voor de kraamzorg voor controle bij eventuele hechtingen. Ik heb ze er de vorige keer de ochtend na de bevalling weg laten halen. Of je dus je co sleeper verhoogd is vooral wat je zelf fijn vindt. Ik zou het zelf niet zo snel doen omdat ik het dan niet stevig vind 🤗

3 jaar geleden

Ik heb de co sleeper een jaar lang gebruikt 🤗 en hoop dat weer te doen