23 Reacties

2 jaar geleden

Er bestaan wollen matras toppers, dat zou je kunnen proberen?

2 jaar geleden

Kruikje? Eentje bij de voetjes en 1 bij één van de zijkanten..

2 jaar geleden

Van te voren opwarmen met een kruik? Dat hebben we ook een tijdje gedaan en dat hielp.

2 jaar geleden

Opwarmen gaat idd goed! Thanks voor de tip iig😘 Alleen rond de nacht is het afgekoeld en wordt ze wakker. Dacht nog aan elektrische deken met constante temperatuur maar dat durf ik niet. Wollen matras topper ga ik naar kijken! Bedankt @haarbal 🥰

2 jaar geleden

Wollen matras topper inderdaad en anders onderlakentje van flanel of badstof

2 jaar geleden

Hier helpt het om een badstof handdoek met mutsje om te doen. Is warm, zacht en houdt haar hoofdje warm. Wellicht helpt een mutsje ook, maar die trekt ze hier makkelijk af, vandaar de handdoek

2 jaar geleden

Onze zoon van 5 maanden is een enorme koukleum! Ik trek hem een romper met lange mouwen, badstoffen pyjama met voetjes , dikke slaapzak met lange mouwen aan. En ook zorg ik dat zijn bedje is voor verwarmd. Wij hebben ook een koeka deken voor de winter die wij in een hoes doen en dat over hem heen leggen. En nu heeft hij het lekker warm/comfortabel Ik vraag me af wat ik moet doen als het nog kouder gaat worden maar ik denk dat ik dan gewoon de kruik aan het voeteneinde laat ipv dat ik het weg haal.

2 jaar geleden

Koeka Ledikantdeken Wafel/Teddy gebruik ik zelf als extra deken , draagt ze sokken? Hoe oud is jouw dochter?

2 jaar geleden

Bekijk WOLLIES Amsterdam - Wieg Deken - Amandel - Merino Wol - 75 x 100 CM op: https://www.bol.com/nl/p/wollies-amsterdam-wieg-deken-amandel-merino-wol-75-x-100-cm/9300000071296338?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Dit was een life saver voor ons. Heb nu ledikant grootte 🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Umi2904

Koeka Ledikantdeken Wafel/Teddy gebruik ik zelf als extra deken , draagt z ...
We hebben ook little Dutch met fleece maar die schopt/rolt ze af. Ze is bijna 6 maanden!

2 jaar geleden

Bekijk WOLLIES Amsterdam - Wieg Deken - Amandel - Merino Wol - 75 x 100 CM ...
Liggen ze daar onder of op?

2 jaar geleden

Reactie op Charlotte23

Liggen ze daar onder of op?
Kan beide

2 jaar geleden

Fleece pyjama!

2 jaar geleden

Een schapenvachtje werkt inderdaad perfect! En handig want werkt ook verkoelend in de zomer. Wij hebben er een van Leafde baby care, dat zijn kwalitatief echt goede schapenvachten. https://www.leafdebabycare.nl/webshop/babycare-producten/babycare-schapenvacht

2 jaar geleden

Die van ons slaapt ook op een schapenvacht https://www.texelseproducten.nl/nl/lamsvacht-babycare.html

2 jaar geleden

Ik las laatst dat veel baby matrasjes veel lucht doorlaten om de kans op wiegendood te verminderen. Het schijnt dat bijvoorbeeld de ikea en aeromoov matrassen dus veel kouder zijn. Past er een ander matras in de cosleeper? Of een extra molton/flanellen hoeslaken?

2 jaar geleden

Reactie op Hazel2016

Een schapenvachtje werkt inderdaad perfect! En handig want werkt ook verkoe ...
Hoi! Leg je hier dan een doekje op onder je kindjes hoofd? Tegen het spugen?

2 jaar geleden

Reactie op Charlotte23

Opwarmen gaat idd goed! Thanks voor de tip iig😘 Alleen rond de nacht is he ...
Je hebt ook elektrische kruiken, dat kun je dan misschien beter doen. En die er dan gewoon uithalen als ze weer in de cosleeper gaat liggen, puur alleen om het bedje warm te houden dan

2 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Je hebt ook elektrische kruiken, dat kun je dan misschien beter doen. En di ...
We hebben die van Soozly ook elektrisch idd

2 jaar geleden

Reactie op Co

Hoi! Leg je hier dan een doekje op onder je kindjes hoofd? Tegen het spugen ...
Hi! Sorry late reactie maar ik heb dat in het begin wel gedaan, een grote hydrofieldoek er omheen ter hoogte van borstkas tot boven hoofdje. Het werkt nog steeds voor de warmte. Maar inmiddels spuugt mijn baby vooral direct ná de fles en niet zomaar bij het slapen. Nu kan ik de vacht die ik heb wel makkelijk beetje schoonmaken met wat water, plus ik heb hem dus gekocht bij leafde babycare en daar verkopen ze ook wasmiddel. Gekocht, nog niet nodig gehad. Zoontje is nu 5,5 maand.