8 Reacties
3 jaar geleden
Ik vanaf vandaag ook elke dag ctg in ziekenhuis vanwege al n week minder leven vorige week ookal ctg gehad. Ik heb ookal harde buiken ook duidelijk te zien op ctg en 1 cm ontsluiting. Mij wouden ze het liefst gelijk inleiden als ik verder zou zijn. Waarom doen ze dit bij jou niet?
3 jaar geleden
Reactie op MendyDon
Ik vanaf vandaag ook elke dag ctg in ziekenhuis vanwege al n week minder le ...
Ik heb toevallig morgen een inwendig onderzoek om te kijken of ik al rijp ben, omdat ik om een inleiding heb gevraagd.. dit omdat ik dus de kleine veel minder voel en omdat het lichamelijk en mentaal een zware zwangerschap was/is....
Hopen dat ze me kunnen helpen
3 jaar geleden
Heeft helaas niks te zeggen… mijn toco stond op 0 en ging naar 80/90 zolang het niet regelmatig is heb je er niks aan helaas bij mij waren ze 1,5 regelmatig en stopte het weer😅
3 jaar geleden
Reactie op Mammabear
Willen ze met 38 weken nog niet inleiden voor minder leven??
Ctg was 1/2 weken geleden verschillend qua hartslagje maar nu stabiel... alleen ik voel haar niet althans minder en niet sterk. We gaan zo het ziekenhuis bellen, want heb nu ook echt pijnlijke krampen en constant harde buiken... Hopen dat ze me kunnen helpen
3 jaar geleden
Reactie op MendyDon
Ja begrijp ik! Ik ben 37+2 ze vond het nu nog te vroeg bij mij om in te lei ...
Ja precies, mentaal maakt het je echt gek. Ondanks dat de testen gewoon goed zijn volgens de artsen... maar ja ik ga liever elke dag dan 1x niet