38 Reacties

3 jaar geleden

Hier is vanillevla en naturel chips ook het enige wat helpt. Ik heb net hetzelfde, misselijk maar net niet overgeven…

3 jaar geleden

Brood met kaas of smeerkaas. Is het enige wat ik in de ochtend binnen krijg.. of naja het enige waarvan ik niet walg als ik eraan denk. In de middag kan ik meestal eten wat ik wil.. dus dan pak ik meestal wat ik als avond eten ga eten. Want in de avond moet ik echt weer brood met kaas of smeerkaas want anders spuug ik me hele maaltijd eruit🙄 Maar heb niet zoveel last van misselijkheid alleen als ik echt lang wacht met eten.

3 jaar geleden

Hier vandaag eerste dag echt misselijk. (7+6) Voel me al de hele middag zo ellendig. Moet vanavond ook nog naar het theatermet mijn moeder en mijn beste vriendin (die van niets weten). Chips hielp hier niets. Verder wordt ook eigenlijk niet zo goed wat ik ertegen kon doen. Ook mijn 3e zwangerschap en niet eerder me zo misselijk gevoeld.

3 jaar geleden

Ik leef op droge crackers, vla/yoghurt (combi), droge pasta, maar ook hier een vaatdoek. Afgelopen week 50% ziek gemeld en vrees komende week helemaal. Naar de douche gaan is al een hele opgave. Vorige keer zwanger van een tweeling, maar in deze hoedanigheid belabberd zijn kan ik me niet herinneren.

3 jaar geleden

Hier vandaag eerste dag echt misselijk. (7+6) Voel me al de hele middag zo ...
Oh, dat is dus herkenbaar voor jou? Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die nu met een derde gewoon 10x ellendiger is 😅 Ik ook niet, uitzingen denk ik.. en hopen dat het wel rond een week of 10 verdwijnt zoals bij mijn vorige zwangerschappen. 🤞🏻 7+3 hier nu.

3 jaar geleden

Hier ook van ‘s ochtends tot ‘s avonds misselijk, vooral ochtend en avond veel spugen. Wat een beetje binnen blijft: yoghurt, wrap met crème fraiche (I know..), cola helpt, en water met citroen. Vandaag is een pita broodje met kaas gelukt en ik kan wel janken van blijdschap haha. O en aardappelpuree (uit zo’n zakje, ik MOEST iets warms 😅

3 jaar geleden

Reactie op kitkev88

Hier ook van ‘s ochtends tot ‘s avonds misselijk, vooral ochtend en avond v ...
Heftig dat je zoveel moet spugen! Die aardappelpuree uit zakje klinkt gek genoeg best appetijtelijk 🤣

3 jaar geleden

Hier vandaag eerste dag echt misselijk. (7+6) Voel me al de hele middag zo ...
5+6 ben ik trouwens🙄🙈

3 jaar geleden

Vanille vla, verse muntthee met honing, suikerwafels, gemberthee van verse gember, van die haribo snoepjes in zo'n rolletjes, brood met kaas, gewoon een stuk kaas.

3 jaar geleden

Reactie op De Krullevaar

Oh, dat is dus herkenbaar voor jou? Fijn om te lezen dat ik niet de enige b ...
Ja heel herkenbaar. De eerste 2 zijn jongens. Dus ben benieuwd of dit verschil dan ook weer anders in geslacht is. Al ben ik nu ook al bijna 37, dus kan daar ook gewoon aan liggen natuurlijk haha

3 jaar geleden

Ja heel herkenbaar. De eerste 2 zijn jongens. Dus ben benieuwd of dit versc ...
Haha ik ben ook 37. En twee jongens. Wat toevallig. Hoe oud zijn je mannen?

3 jaar geleden

Cola hielp soms echt bij m'n vorige zwangerschap. Verder hielp echt zo weinig pff, nu is het gelukkig een beetje op en af, de dagen dat ik het niet ben ben ik zo opgelucht.

3 jaar geleden

Druiven (koud) Brood( vooral zachte bolletjes) Limonade Vorige zwangerschap niet zo'n last van maar heb het idee dat ik misselijk ben van de moeheid. Krijg het namelijk eind van de middag en is nu op het hoogtepunt rond dit tijdstip. Ik ga maar naar bed haha

3 jaar geleden

Ik ben nu ook zwanger van de derde en voel me echt ellendiger dan ooit. Hier helpt vrijwel niks. Ik koop af en toe uit een soort van hopeloosheid zo'n dure gembershot van de supermarkt. Dan voel ik me 2 min helemaal niet meer misselijk. Heerlijk gevoel. Oja en drinkyoghurt, optimel oid, werkt ook even tegen de misselijkheid.

3 jaar geleden

Wat voor mij enorm helpt is eten voor je uit bed stapt. Dus als mijn wekker gaat eet ik een mini krentenbol en dan sta ik op. Vervolgens eet ik weer meteen. Hoe meer ik in de ochtend eet hoe beter het de dag gaat. Ook al heb ik geen honger of trek in iets toch iets eten. Je kan eventueel ook gemberpillen kopen en anders op dokterstecept pilletjes tegen misselijkheid.

3 jaar geleden

Bij mij werkt koolzuur erg goed. Ik drink nu Spa Bruisend met een smaakje. Sindsdien is de misselijkheid echt een stuk minder.

3 jaar geleden

Wortels 🥕 (Geen ervaring, ooit gelezen)

3 jaar geleden

Hier ook 24/7 misselijk. Ik word elke nacht wakker (voorheen bijna nooit) en heb dan ook mega last 🤢 Niks helpt so far en alles voelt als een opgave. Vandaag aan de huisarts zetpillen gevraagd dus hopelijk gaat dit helpen. Iemand daar ervaring mee? Thanks voor de tips, ik ga de chips van het weekend proberen hihi

3 jaar geleden

Reactie op De Krullevaar

Haha ik ben ook 37. En twee jongens. Wat toevallig. Hoe oud zijn je mannen ...
Wat toevallig zeg! Mijn jongens zijn 2,5 en 6 jaar oud. Die van jou? 😊

3 jaar geleden

Wakker geworden om 7 uur door misselijkheid. In bed nog een sultana koekje gegeten maar hielp niet 🥲. Uitslapen in het weekend is ook gedaan 😩