10 Reacties

9 maanden geleden

hoi hier moet je wel zo snel mogelijk mee naar een dokter. Ik ben operatieassistent en mijn schoonvader is kno arts. Dit lijkt op mastoiditis. Dat moet zo snel mogelijk ontlast worden en schoongemaakt. Je hebt namelijk kans op hersenvliesontsteking als dit te lang bestaat, omdat de ontsteking nergens heen kan. Als ze nu geen koorts heeft is het wellicht wel wat rustiger nu, maar zou er niet lang mee wachten. Beterschap ig en wil je niet bang maken horen het is goed te behandelen, maar heeft wel enige spoed. Je kan eventueel dokterswacht even bellen voor advies.

9 maanden geleden

Reactie op Lalalatwo

hoi hier moet je wel zo snel mogelijk mee naar een dokter. Ik ben operatiea ...
wat fijn jou bericht! ik ben direct de huisartsenpost gaan bellen ik wilde niet afwachten tot de ochtend. nu zitten we in het ziekenhuis en ze moet een infuus. heel erg bedankt voor jou berichtje. het is inderdaad mastoiditis.

9 maanden geleden

Reactie op Anno04_98

wat fijn jou bericht! ik ben direct de huisartsenpost gaan bellen ik wilde ...
Heel veel beterschap hopelijk knapt het snel op. En fijn dat je snel terecht kon!

9 maanden geleden

Mijn kindje is van eind juli maar keek toevallig op dit forum.. hij zit al een paar dagen aan dit oortje en huilerig en is ook dik.. moet ik hiermee dokter?

9 maanden geleden

Duidelijkere foto met flits

9 maanden geleden

9 maanden geleden

Reactie op devidevries

Gewoon even de huisarts bellen voor de zekerheid!

9 maanden geleden

Reactie op devidevries

bel maar voor de zekerheid. bij mijn dochter is het botje achter haar ontstoken/infectie zit vocht achter, en is erg gezwollen en rood. daardoor staat haar oortje helemaal naar buiten en heeft ze een erge flapoor

9 maanden geleden

Reactie op Anno04_98

bel maar voor de zekerheid. bij mijn dochter is het botje achter haar ontst ...
Ja hier staat ook naar buiten.. geen roodheid wel verhoging en al paar dagen aan t plukken eraan.. al vaker oorontsteking gehad dus vanmiddag afspraak om toch even te checkenn

9 maanden geleden

Reactie op devidevries

Ja hier staat ook naar buiten.. geen roodheid wel verhoging en al paar dage ...
hoe is het nu met je kleintje? ❤️