Ik heb al eens eerder een bericht geplaatst o er mijn dochter die veel wil eten. Ze is nu 17 maanden en blijf me wisselend een beetje zorgen maken. Ze vraagt vaak om eten en eet altijd alles op. De opvang gaf nu ook aan dat ze het opvallend vinden: ze eet oa 3 boterhammen, veel fruit en pakt ook stukjes van andere kindjes of van de grond. Altijd het idee gehad dat de opvang haar al meer eten gaf dan wij deden, maar durfde er nooit wat van te zeggen, ben geen zeur of wilde niet overkomen alsof ze niet mag eten van mij. Ze eet ook vrij snel. We hebben dr nooit gepusht om meer te eten, van jonge leeftijd eet ze al veel zelf en ze eet gezond, nooit suiker oid. Nu is ze erg rap aan het aankomen. Ze zat altijd met lengte op +2 en gewicht +1 nu is ze zowat lengte +1 en gewicht +2 (zelf gewogen en gemeten 84 en 13kg..) en voel me een beetje schuldig 😔. Wil het gewoon doen voor haar en haar een gezond voedingspatroon aanleren. Iets hiervan herkenbaar? Ik lees/hoor juist vaak slecht etende kinderen. Of ben ik me er teveel zorgen over aan het maken? De opvang opperde een diëtiste…