8 Reacties
2 jaar geleden
Heeft ze echt honger of zou ze misschien vanwege opkomend melk/maagzuur haar keel willen "blussen"?
Die verwarring had ik namelijk wel bij mijn zoontje. Daardoor dacht ik dat hij honger had en gaf ik meer melk, maar meer (of teveel) melk betekent vervolgens dat het ook weer meer omhoog komt. Daardoor meer last van keel/slokdarm en dus ook weer meer willen drinken...
Misschien is het herkenbaar. Je zou dat misschien kunnen "testen" door wel weer een tijdje nexium te geven, want dan zal er geen reden meer zijn om te moeten "blussen".
Succes / sterkte!
2 jaar geleden
Onze dochter die ook een kma en reflux heeft, kreeg haar flesjes ook ingedikt met gelilact en was hier hetzelfde. 180 ml die ze (bijna) helemaal opdronk. We zijn nu overgeschakeld op een refluxmelk die speciaal voor babies met een kma is gemaakt en die dus dikker wordt in het maagje (Novalac digest AR - lichtblauwe pot en vrij te verkrijgen). Nu drinkt ze weer een heel stuk minder. 120 ml per keer en af en toe bij grote honger is het 150. Misschien het proberen waard in overleg met je pediater. Is in ieder geval minder gedoe dan indikken met gelilact. 馃槉
2 jaar geleden
Reactie op Ggdel
Mijn zoontje zelfde kwalen en drinkt 5 flessen van 210 die heeft ook een pe ...
Helaas kunnen we JBPM niet gebruiken, ook de pure vorm niet. Ons meisje reageert hierop met 10 poepluiers per dag met diarree 馃槴
2 jaar geleden
Reactie op EliseD
Onze dochter die ook een kma en reflux heeft, kreeg haar flesjes ook ingedi ...
Is dit echt koemelkvrij of verknipte eiwitten? Mag namelijk echt geen koemelk inzitten. Dank voor de tip, dan ga ik dit eens navragen of het een optie is