16 Reacties

2 maanden geleden

Thuis nog steeds 2, in de opvang 1 🤷‍♀️

2 maanden geleden

1, al een tweetal maanden. Hier is het ochtendslaapje gebleven, ietwat verplaatst maar nog steeds vroeg op de dag. Ook een vroege vogel s ochtends😉

2 maanden geleden

Soms 1 soms 2. Ligt eraan hoe moe ze is Op de opvang heeft ze nog maar 1 slaapje

2 maanden geleden

Mijn dochter houdt van slapen, slaapt van 19:00-09:00 en doet daarnaast nog 2 slaapjes per dag, meestal 2 van 1,5 uur.

2 maanden geleden

Reactie op kellyvdaa

Hier hetzelfde

2 maanden geleden

Al vanaf 11/12 maanden maar 1 dutje van 30 minuten tot 2.5u

2 maanden geleden

1 slaapje van 2-2,5 uur. Maar slaapt van 19.30 - 09.00!

2 maanden geleden

Zijn nu 'echt' over naar 1 slaapje, al een maand of 2 lag het aan hoe de dag liep en werd het steeds vaker 1x Nu wordt er geslapen vanaf ong 13.30 meestal 2uur, anders wordt het te laat voor de avond. Savonds 20.00a20.30 naar bed tot 7.30a8.00

2 maanden geleden

Soms 2 soms 1. 6 uur of vroeger wakker dan wil ik wel 2 aanbieden, vind het anders zielig zo lang wakker. 7 uur of later dan probeer ik 1 dutje. Merk toch dat dat beter werkt dan en dat 2 dutjes dan eigenlijk teveel wordt

2 maanden geleden

Reactie op kellyvdaa

Hier idd ook 1 op de opvang. Daar trekt ze het prima. Hier thuis nog net niet.

2 maanden geleden

Hier 1 keer per dag een uurtje. Altijd al een slechte slaper geweest!

2 maanden geleden

Hier altijd nog 2 dutjes, tenzij ze sochtends uitslaapt of als ze besluit om een heeeeeel lang dutje te doen. Had ze afgelopen week ineens, dat ze van 11.00 tot 16.00 sliep ofzo 🙉

2 maanden geleden

Slaapt nog 1keer. Helaas slaapt ie nog niet door.

2 maanden geleden

Bij de crèche meestal 2 dutjes, thuis meestal 1. Denk dat de crèche meer indrukken geeft en ze daarom meer slaap nodig heeft.

2 maanden geleden

Hier net 14 maanden sinds deze week over op 1 dutje maar hier is ze altijd pas om half 8 wakker anders zou ze het niet trekken.

2 maanden geleden

Hier meestal 1, maar merk met ziek zijn natuurlijk dat ze dat niet trekt. En gisterenavond bijvoorbeeld kregen we ze niet in slaap tot 21:30 (ja op 1 dutje 🥴), terwijl ze normaal tussen 19-19:30 slaapt, dus dan verwacht ik dat ze vandaag wel twee dutjes zal doen.