Puur uit nieuwsgierigheid, slaapt jullie dreumes van 15-16 maanden nog 1 of 2 keer?
Hier nog 2 keer, we zitten een beetje in de overgang maar 1 keer trekt ze nog net niet omdat ze ‘s ochtends vrijwel altijd rond 6 uur wakker is.
Zijn nu 'echt' over naar 1 slaapje, al een maand of 2 lag het aan hoe de dag liep en werd het steeds vaker 1x
Nu wordt er geslapen vanaf ong 13.30 meestal 2uur, anders wordt het te laat voor de avond.
Savonds 20.00a20.30 naar bed tot 7.30a8.00
Soms 2 soms 1. 6 uur of vroeger wakker dan wil ik wel 2 aanbieden, vind het anders zielig zo lang wakker. 7 uur of later dan probeer ik 1 dutje. Merk toch dat dat beter werkt dan en dat 2 dutjes dan eigenlijk teveel wordt
Hier altijd nog 2 dutjes, tenzij ze sochtends uitslaapt of als ze besluit om een heeeeeel lang dutje te doen. Had ze afgelopen week ineens, dat ze van 11.00 tot 16.00 sliep ofzo 🙉
Hier meestal 1, maar merk met ziek zijn natuurlijk dat ze dat niet trekt. En gisterenavond bijvoorbeeld kregen we ze niet in slaap tot 21:30 (ja op 1 dutje 🥴), terwijl ze normaal tussen 19-19:30 slaapt, dus dan verwacht ik dat ze vandaag wel twee dutjes zal doen.