9 Reacties

3 maanden geleden

Oh dat moet vervelend zijn. Ik gok dat zijn pamper wat verschuift door het wandelen... goed omhoog trekken, flapjes goed opendoen... Je kan eens een maatje groter proberen..

3 maanden geleden

Of missch luierbroekjes proberen als ie in de draagzak gaat. Die sluiten soms wat beter aan

3 maanden geleden

Luierbroekje! Bij ons was het 's nachts er steeds naast. Hij ging dan schreef door het donderjagen in de slaapzak. Het gebeurt nu we luierbroekjes gebruiken 's nachts eigenlijk nooit meer.

3 maanden geleden

Geen tips, ik lees mee want dit is heel herkenbaar!

3 maanden geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien helpt een overbroekje (van wasbare luiers). Die kun je erover heen doen. Wij doen dit als we wegwerpluiers gebruiken altijd (anders lekt het bij onze buikslaper).

3 maanden geleden

Wij hadden dit ook regelmatig toen we de luiers van het Kruidvat merk hadden. We zijn toen over gegaan op pampers baby dry. En nu gaat het eigenlijk altijd goed. Dus misschien een ander merk proberen?

3 maanden geleden

Zelf geen ervaring met de draagzak. Maar wij kijken met de luiermaat nooit naar gewicht. Zoontje drinkt en plast veel. Hij ging bij de maat die hij volgens zijn gewicht nodig had steeds na 1,5 uur doorlekken. Dus nu weegt hij 12 kilo maar we gebruiken maat 6 luiers voor 15+ kilo

3 maanden geleden

Reactie op fredkroket123

Zelf geen ervaring met de draagzak. Maar wij kijken met de luiermaat nooi ...
Hier hetzelfde we kijken eigenlijk bijna nooit naar het gewicht. Ze drinkt mega veel water en in de nacht heeft ze ook flinke plas luiers en slaapt ze ook op haar buik. Ik heb bij beide kids altijd net 1 maatje groter gebruikt (Kruidvat merk).

2 maanden geleden

Ja wij zitten ook op een grotere luiermaat dan wat hij zou moeten volgens de verpakking. We zitten in maat 6 en hij is 10,5 kilo. En dit werkt heel goed voor ons. Met kleinere luiers ging het er heel vaak naast of zat de luier te snel vol, bijvoorbeeld ‘s nachts en ging het lekken