12 Reacties

2 maanden geleden

Misschien een metalen drinkfles proberen? 馃

2 maanden geleden

RVS van bijv. camelbak

2 maanden geleden

Reactie op berryberry

RVS van bijv. camelbak
Wij hebben deze en die is fijn, zeker ook met warm weer blijft het drinken lekker koel. Verder heb je ook Hegen 360 bekers. Die wil ik proberen, is wel plastic maar ander plastic.

2 maanden geleden

Ik vond die van Kruidvat ook naar plastic smaken, meteen weggegooid. Ik heb nu die van Philips, die hebben dat niet

2 maanden geleden

Reactie op AuroraNox

Ik vond die van Kruidvat ook naar plastic smaken, meteen weggegooid. Ik heb ...
Rietjesbekers, heb ik het dan over. Andere plastic bekers heb ik alleen munchkin 360. Die smaken ook niet naar plastic

2 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Wij hebben deze en die is fijn, zeker ook met warm weer blijft het drinken ...
Oja die van Hegen schijnen wel beter te zijn inderdaad!

2 maanden geleden

Wij hebben de plastic van camelbak, is ook heel fijn en smaakt niet naar plastic

2 maanden geleden

Oh wel gek, mijn dochter gebruikt alleen maar de rietjesbeker van Kruidvat en tot nu toe geen gekke plastic smaak

2 maanden geleden

We hebben er eentje van RVS, die van Beaba. Kost wel wat, maar gelet op veel onbekendheid over plastic toch de stap gezet.

2 maanden geleden

Wij hebben een beler van RVS. Eentje van Liewood en een van J B酶rn. Beide erg tevreden over,ook i.v.m. de plastic smaak overgestapt

2 maanden geleden

Tips voor een niet plastice 360 munchkin?

2 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Tips voor een niet plastice 360 munchkin?
De RVS munchkin? https://www.bol.com/nl/nl/p/munchkin-miracle-drinkbeker-360-steel-blauw/9200000094378135/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000094378135&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwufq2BhAmEiwAnZqw8gRQgGrd5Zt5adbCjoDYAD0g_tTKb_lxw678LSVNYnPMzhcWRpSFJBoCX80QAvD_BwE