Hoi allemaal, ons zoontje is 9 maanden en wil ik nu water en thee proberen. Ik heb een dr brown drinkbeker gekocht maar hij snapt het nog niet echt.. wat voor drinkbeker gebruiken jullie of hoe ik het leren en laten zien?
Drinkbeker werkt bij ons ook nog niet. We geven haar nu water uit de kleine flesjes van avent die ze ook had in de eerste weken. Alleen wel met speen 3 er op en die werken geweldig!
Je vraagt trouwens ook hoe je het kan laten zien:
Ik heb haar met de tuitbeker gewoon eerst geholpen met drinken, dus de tuitbeker omhoog houden. Zo leerde ze dat er drinken uitkwam en toen ging ze hem steeds vaker zelf pakken. Toen ze hem pakte heb ik hem ook telkens nog een beetje omhoog geduwd omdat dat nog niet lukte, heel zachtjes zodat ze alleen die beweging goed leert. Binnen een paar dagen pakte ze hem zelf en deed ze hem omhoog. Nu haakt ze hem aan 1 duim en drinkt ze zo 😂
Mijn zoontje drinkt uit de sip en tip van munchkin. Is vooral ideaal dat het niet uit maakt hoe ze het flesje houden. Door de verzwaring aan het rietje kunnen ze ook drinken als die op de kop gehouden wordt. Is trouwens een rietjes fles