15 Reacties

2 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ hier ook. Mijn kleine meid is kwart Italiaans, kwart Indonesisch en half Nederlands. Ze is bleker nu dan toen ze pas geboren was🤣 ben benieuwd of ze wel weer meer een tint gaat krijgen.

2 jaar geleden

1/4 Surinaams 1/4 Indisch 1/2 Nederlands en allebei enorm bleek. Wel donkere ogen en bruin haar.

2 jaar geleden

Ja hier ook, 1 kwart Surinaams en 3 kwart Nederlands. Ze heeft donker haar, wel nog blauw/grijze ogen en een licht tintje. Ik denk nog wel dat ze wat donkerder wordt, maar niet veel meer

2 jaar geleden

Wat een fijne term, dubbelbloed. Mijn kindje werd laatst al halfbloedje genoemd (waar ik niet bij was, dus kon er ook niet wat van zeggen…) dus dit is een goede om er in te houden als zo’n term nog eens wordt gebruikt. Om te antwoorden op je vraag: kind is wit, haha. Ze heeft wel donkere haartjes en hele donkere ogen, en die heeft ze niet van mij ;)

2 jaar geleden

Die van mij is half Indiaas en half nls. Ik dacht dat hij best getint was maar is nu best licht. Denk dat ie nog wel iets meer kleurt. Donkere ogen en donkere haren en ik zie bruine tepeltjes, bruiner dan de andere kinderen

2 jaar geleden

Onze dochter is een kwart Surinaams en 3 kwart Nederlands. Ze heeft al wel een tintje.. Je ziet het verschil goed als ze bij mij ligt want mama is echt een bleekscheet haha...

2 jaar geleden

Mijn tweeling is een kwart surinaams en 3kwart nederlands. Mijn ene dochter is witblond, heel licht met blauwe ogen. En mijn andere dochter heeft donker haar, een tintje en donkerbruine ogen 🥰🥰

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 1/2 Kaapverdisch en 1/2 Nederlands. Heeft nu al wel een tintje!😍

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 3/4 Nederlands en 1/4 Filipijns. Ik ben zelf 1/2 Filipijns met donker haar en donkere ogen en een duidelijke tint. Mijn zoontje heeft nu met 17 weken nog blauwe ogen en blond haar en helemaal geen tint. Ik denk dat hij wel licht blijft. En dat vreemden misschien zullen denken dat ik zijn au pair ben ofzo 🤭

2 jaar geleden

Ooo wat een leuk topic! Onze dochter is 1/2 Nederlands en 1/2 Arubaans (maar onduidelijk hoe die stamboom precies loopt), ze heeft nu bruin haar en bruine ogen en een licht tintje. Ik verwacht dat ze straks in de zon wel snel zal kleuren. Ze verliest nu haar nesthaar dus ik ben heel benieuwd wat ervoor terug komt, ik verwacht wel krullen maar wie weet..!

2 jaar geleden

Hier een volledig Nederlands jongetje waarvan de mensen denken dat het een dubbelbloedje is 😅

2 jaar geleden

Hier een dochtertje 3/4 Nederlands 1/4 Indonesisch, ook een tintje hele donkere haartjes en fel blauwe ogen. Echt net haar papa! Ik ben dan roodharig super wit en groene ogen, toch een hele mooie combinatie zo 😍

2 jaar geleden

Wat een leuke reacties!! Ben benieuwd of mijn meisje nog bij zal kleuren, haar nagelriemen zijn wel bruin. Maar ik ben zelf half en ben nu wel bruiner dan haar, die 3 kwart is hihi.

2 jaar geleden

Hai mijn zoontje is half Nederlands en half Nigeriaans en heeft licht bruine ogen zwarte krullen en een tintje. Ze kleuren tot een jaar ongeveer omdat ze nog niet genoeg pigment in zich hebben.

2 jaar geleden

Mijn kinderen zijn kwart Arubaans en 3/4 Nederlands. De oudste is ergggg blank, blond haar en blauwe ogen 😅. De jongste heeft wel bruin haar en is iets donkerder in huidskleur tot nu toe.