6 Reacties

één maand geleden

Geen dubbele oorontsteking maar wel op een paar weken beide oren ontstoken. Probeer wat extra mensen rondom jou in te schakelen zodat je even tot rust kan komen ❤️ (indien mogelijk)

één maand geleden

Oohh helaas heel herkenbaar! Mijn zoon (16 maanden) heeft helaas heel vaak dubbele oorontsteking gehad. Deze dagen zijn zó intens, zowel voor jullie als voor je zoontje. Fijn dat hij antibiotica heeft gekregen, dat gaf bij ons altijd binnen 24 u al resultaat! Dikke knuffel voor jullie!!

één maand geleden

Nurofendrank al geprobeerd? Sterkte

één maand geleden

Helaas ook al vaak oorontstekingen meegemaakt. Gaf dan altijd zetpil evt icm neurofen. En zodra ze plat liggen, hebben ze het meeste last. Dus ik liet haar dan altijd maar in mn armen slapen, dat was de enige manier dat ik zelf nog een beetje kon slapen. Heel veel sterkte

één maand geleden

Vraag alsjeblieft hulp! Want t is echt pittig.. en idd: op je laten slapen, iig wat rechterop. Je kunt ook iets onder t bed of onder t matras leggen zodat hij wat meer t hoofd boven heeft.

één maand geleden

Bedankt voor jullie lieve berichten! Het gaat inmiddels al een stuk beter. Vanmiddag heeft hij heerlijk 3 uur geslapen en net ook zonder moeite in zijn bed kunnen leggen. Wat een opluchting. Bedje staat nu inderdaad sinds gister flink omhoog.