Mijn zoontje heeft heel dunne ontlasting soms zo water dat het er uit lekt met een heftige geur…
Toen hij rond 6 maanden was hebben we een huidtest gedaan alles negatief.. waar kan het door zijn kan het wat erg zijn ?? We hebben paar weken geleden van de dokter probiotica gekregen was daar mee gestopt toen ik zag dat het was verbetert. Maar nu 3 weken later weer
Zou het dan toch wat erg zijn??
Het zou ook met de voeding te maken kunnen hebben. Wat voor brood eet je ki ...
En inderdaad kan ook tandjes poep zijn! Onze zoon had dat laatst ook heel erg toen er een kies doorkwam. Maar na een paar dagen was de ontlasting weer vast.
Het zou ook met de voeding te maken kunnen hebben. Wat voor brood eet je ki ...
Hij eet veel fruit groente gaat wat moeilijker hij drinkt water en soms ook met een smaakje dat hij wat meer drinkt appelsap ook. Bruinbrood eet hij soms wit
Hij eet veel fruit groente gaat wat moeilijker hij drinkt water en soms ook ...
Probeer hem eens volkorenbrood te geven, daar wordt de ontlasting vaster van. En van sapjes of andere drankjes met suiker kunnen kindjes ook diarree krijgen.
Zou van tandjes kunnen zijn maar miss ook peuterdiarree? Kan van net voor de 1 jaar tot 4 jaar voorkomen. Dan moet je letten op de 4 V’s (deel zoals eerder ook al genoemd): geen Vruchtensappen/suiker, niet teveel Vocht (max 1l volgens mij), voldoende Vet en Vezels. Miss kan je daar wat mee 😊