7 Reacties

2 jaar geleden

Voetje van mijn zoontje stond ook zo na de geboorte, intussen niets meer van te zien (hij is nu 4 weken)

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 4 weken heeft dit ook. Dacht dat dit normaal was. 😅

2 jaar geleden

Van mijn zoontje stond ook zo. Werd meteen gezegd dat ik me zeker geen zorgen hoefde te maken over een klomp voetje oid. Heeft gewoon zo gezeten in de buik. Ik zie het nu bijna niet meer bij mijn zoontje (5weken)

2 jaar geleden

Onze dochter ook gehad. Kinderarts bij geweest en zou geen invloed hebben op het lopen straks. Merken dat ze op dat ene voetje toch anders staat en loopt met 18maanden dus ook nog niet. Ze heeft er zelf geen last van maar wij kunnen merken dat het voetje toch wat anders is met bijvoorbeeld schoentje aan doen. Wij zijn dus benieuwd hoe het dalijk gaat zijn als ze wel kan lopen

2 jaar geleden

Mijn middelste had dit ook! Is weggetrokken. Helemaal vanzelf. Had idd gewoon zo in de baarmoeder gezeten.

2 jaar geleden

Bedankt iedereen! We houden het in de gaten, maar fijn dat het bij de meeste wel al redelijk snel weg is getrokken

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook (5 weken oud) en bovenop (de wreef) is veel hoger dan zijn andere voetje. Als hij hem beweegt, klapt zijn voetje nog meer naar binnen. Hij heeft ook een hele sterke voorkeurshouding van de nek. CB denkt niet aan een heel duidrlijke klompvoet, maar waren het eens om voor zijn voetje door te sturen naar de orthopeed. Om uit te sluiten 🤗.