14 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb bij ZARA sandaaltjes gevonden met een flexibele zool. En we hebben een soort crocs, omdat die lekker breed zijn.

3 maanden geleden

Maar echt leuke sneakers nog niet gevonden, dus lees even mee :)

3 maanden geleden

Reactie op mehl

Ik heb bij ZARA sandaaltjes gevonden met een flexibele zool. En we hebben e ...
Sandalen waren inderdaad moeilijk. Maar inderdaad de sneakers en vooral voor jongetjes

3 maanden geleden

Een goede schoenenwinkel heeft merken zoals Shoesme. Er zijn nog vele andere maar die weet ik zo even niet. Er zijn veel topics over, daar kun je de andere merken wel vinden. Je betaald zonder sale wel al snel 50+ euro voor die merken! Maar nu in de sale tijd kun je misschien iets leuks voor minder scoren :)

3 maanden geleden

Wij zijn gisteren bij een aanbevolen schoenwinkel geweest, maar moeten wachten tot onze zoon zelfstandig kan lopen. Hij loopt nu nog aan de hand. Zolang kunnen zijn voeten beter ontwikkelen. Zo veel mogelijk op blote voeten laten lopen was het advies. In en om huis. Wij hebben sandalen van de h&m voor evt. Op straat te lopen. Ze moeten goed kunnen lopen, omdat schoenen vaak wat groter gekocht worden, waardoor lopen moeilijker is, als je ze op de juiste maat koopt kun je 4 weken later weer.

3 maanden geleden

Wij hebben schoenen van Shoesme in de sale gekocht bij de Wehkamp een paar weken terug. En sandalen van Liewood.

3 maanden geleden

Ik heb sandalen van shoesme en speakers. En 1 paar vans schoenen. Hij heeft deze alleen aan op de opvang omdat ze vaak naar buiten gaan en hij al zelfstandig loopt. Verder heeft die zo min mogelijk zijn schoenen aan.

3 maanden geleden

In dezelfde categorie: waar kun je leuke sandalen kopen (maat 21)?

3 maanden geleden

Voor nu vooral slofjes van shoesme, boumy and babyslofjes. Qua sneakers heb ik adidasjes 🥰 voor als ze een maatje groter heeft

3 maanden geleden

Beste voor eerste schoentjes, eerst stap schoentjes pakken. Sneakers hebben eigenlijk altijd een te stugge zool voor het begin

3 maanden geleden

Wij hebben schoentjes van Jochie&Freaks. Beide kids hebben er fijn op gelopen. Flexibele zool. Wel 80 euro, maar blijkbaar normaal in de schoenenwinkel.

3 maanden geleden

Reactie op LC2023

Wij hebben die van Develab

3 maanden geleden

Shoesme echt zulke leuke sneakertjes 🥰

3 maanden geleden

Reactie op LC2023

Omoda bij Ton en Ton