10 Reacties

één maand geleden

Een tijdlijn vlaggenlijn. 1/2/3/4 maanden.. en dan van iedere maand een mooie foto. FreePrints is een goede app waar je "gratis" foto kan afdrukken je betaald alleen verzendkosten. Cupcakes, Taart. Iemand die fotos maakt Op welke tijdstip is het? Hapjes? Welke ga je voorbereiden? Drinken? Vergeet je de kinderen niet ( tenzij die aanwezig zijn ) En als bedankje kan je hartvormige spekjes kopen.. en stickers laten maken met hoera ... 1 jaar. Je hebt van die kleine zakjes bij de solow daarin kan je het doen.. of anders bellenblaas als bedankje ook voor de kinderen.. Pfhhh misschien een leuke ballonenbooogg?

één maand geleden

Niet per se waar je rekening mee moet houden maar wel heel gezellig 🩷

één maand geleden

Reactie op demamvan

Niet per se waar je rekening mee moet houden maar wel heel gezellig 🩷
Oehh waar heb je deze cupcakes vandaan? 😍😍

één maand geleden

Zorg dat je zelf ook van de verjaardag kan genieten! Het is voor jou meer een bigdeal als voor de kleintjes zelf. Voornaamste tips: Vraag iemand foto's te maken Zorg dat hapjes en drinken al klaar staan/iemand die voor je uitdeelt of neerzet of mensen dat zelf pakken En heb zo min mogelijk verwachting over hoe het 'moet' lopen. Het wordt waarschijnlijk toch te druk voor je meid, ze zal wellicht eerder willen slapen ivm moe door vele indrukken, heeft wellicht helemaal geen aandacht voor de cadeaus of huilt ineens veel. Het komt allemaal zoals het komt.

één maand geleden

Reactie op Y1995

Oehh waar heb je deze cupcakes vandaan? 😍😍
Oh excuus, het is gewoon een foto van pinterest haha

één maand geleden

Ik maak voor haar apart een cake zonder suiker zodat ze wel wat kan eten van haar eigen taartje. En er is een letterslinger met het cijfer 1 eraan besteld.

één maand geleden

Dat is dus haar naam met de 1 erbij haha, om voor het raam te hangen.

één maand geleden

Reactie op Zwaan_

Ik maak voor haar apart een cake zonder suiker zodat ze wel wat kan eten va ...
Hoe ga je het taartje maken?

18 dagen geleden

Reactie op berryberry

Hoe ga je het taartje maken?
Ik ga een bananenbrood bakken. Zie hier het recept van https://momspiration.nl/2020/04/11/babyrecept-bananenbrood-bakken/. Dan steek ik er met een bakcirkel van de Hema een rondje uit zodat het een beetje op een taartje lijkt en versier ik het volgens deze website: https://www.thebakerchick.com/hugos-barely-sweetened-banana-pineapple-smash-cake/.