21 Reacties

8 maanden geleden

Muffins?馃槂

8 maanden geleden

Heb zelf van die tubes gekocht met lichtjes erin. En ga iets lekker erbij bakken

8 maanden geleden

De leukste traktatie die wij hebben gehad was een kiwi met van een papieren bandje en een veertje, een hoofdtooi, en een gezichtje er op getekend. Leuk en gezond! Hoeft ook niet veel te kosten zo!

8 maanden geleden

Wij gaan ook voor gewoon iets van fruit. Ik vind het leuk om stil te staan bij z鈥檔 verjaardag maar de hoeveelheden plastictroep en frutsels die in de tas mee komen van de opvang.. wat een gedoe zeg 馃 en het meeste verdwijnt vervolgens toch in de prullenbak

8 maanden geleden

Reactie op Nly

Wij gaan ook voor gewoon iets van fruit. Ik vind het leuk om stil te staan ...
Nou inderdaad! Ik wil ook al die meuk niet in huis hebben, meestal gooi ik het gelijk in de kliko bij de voordeur haha

8 maanden geleden

Iets met een bellenblaas, is voor elke leeftijd leuk.

8 maanden geleden

Wij gaan voor een mini boekje馃槉 met iets gezond erbij

8 maanden geleden

Nijntjes maken van rijstwafels!

8 maanden geleden

Of van een doosje rozijntjes indiaantjes maken

8 maanden geleden

Wij doen tot nu toe altijd een groepscadeau (een leuk zoekboek). Uitdelen kan hij nu toch nog niet en beter voor het milieu dan van die kleine plastic speeltjes die je vaak mee krijgt.

8 maanden geleden

Reactie op 1234kinderen

Nijntjes maken van rijstwafels!
Hoe heb je de oogjes en t snuitje gedaan? Zijn ze apart verpakt? Super leuk dit!!

8 maanden geleden

Ik doe vingerknuffels en dan daar een lange vinger in

7 maanden geleden

Bij mijn oudste heb ik een Safari dieren gekocht en ieder een soort rugtas om gewikkeld. De tas was een doosje rozijnen. De ander keer hebben we leuke kleine wilde dieren boekjes uitgedeeld en toen hij 3 jaar werd heb ik krijt in de vorm van paw Patrol besteld, was ook echt niet duur. Toen koste dat 1.60 per stuk. In april word de oudste 4 en de jongste 1. Dus ben voor beiden traktaties aan het bedenken Hier wat idee毛n voor de oudste

7 maanden geleden

Reactie op Daniela xm

Bij mijn oudste heb ik een Safari dieren gekocht en ieder een soort rugtas ...
Dit is ook een idee

7 maanden geleden

Reactie op Daniela xm

Bij mijn oudste heb ik een Safari dieren gekocht en ieder een soort rugtas ...
Super leuk馃槂

7 maanden geleden

Knijpfruit met hoera 1 jaar

7 maanden geleden

Bij de Action van deze ijsjes voor in de zandbak/strand gekocht met een kaartje eraan voor de 1ste verjaardag van onze dochter, als traktatie bij het kdv. Kost geen drol en ziet er wel gezellig uit 馃榿

7 maanden geleden

Reactie op Ietjepietje

Hoe heb je de oogjes en t snuitje gedaan? Zijn ze apart verpakt? Super leuk ...
De rijstenwafel in vershoudfolie wikkelen en de oogjes en het neusje erop tekenen met stift. Oren erachter plakken.

7 maanden geleden

Wij doen uitdeelboekjes!

7 maanden geleden

Ik had op Pinterest traktatie gezien met stoepkrijt. Dus ik wil 2 stoepkrijtjes per kindje inpakken. Onze zoon gaat naar de gastouder dus gelukkig niet zoveel kindjes 馃槀馃槀