26 Reacties
VRIEND
8 maanden geleden
Onze beide zoons zeiden als eerste papa en pas 2/3 maanden later mama. (Nu ze groot zijn is het bijna altijd mama🙈😅).
Onze dochter van nu 9 maanden zegt nog geen papa of mama, wel eten en lekker. Ze is dol op eten hihi
8 maanden geleden
Naast alle a klanken zoals herhaardelijk ja, ta, ma, pa, en wat oe en uh klanken en andere wonderlijk geluiden en praatjes was haar eerste echte woordje van de week (10 maanden) boe! Ze vind kiekeboe spelen namelijk hilarisch
8 maanden geleden
Hier begonnen met papapapapapa en inmiddels een maandje later ook mamamamama.
Ze is nu 9.5 maand en we zijn hieperdepiep hoera aan het oefenen. Je kan maar op tijd beginnen. Hoera zegt ze natuurlijk nog niet maar als we hierperdepiep zeggen dan gaat er een armpje de lucht in en zegt ze aaaaaa😂
8 maanden geleden
Reactie op Datkomtlaterwel
Hier begonnen met papapapapapa en inmiddels een maandje later ook mamamamam ...
Haha zo schattig, hier is het ook ‘oe aaaaaaaa’ 😂
8 maanden geleden
Ohja en ‘uh-oh’ wordt hier ook dagelijks geroepen als ze iets op de grond gooit. Zo leuk hoe ze nu langzaamaan je steeds meer gaan napraten haha
8 maanden geleden
Hier begon ons zoontje met papapapa. En even later mamamamama.
Nu vertikt hij het om nog papa te zeggen en is het alleen maar maaaamaaaa 😂 (hij wil ook opeens alleen maar bij mij zijn)
Dus wie weet komt het nog!
8 maanden geleden
Mijn zoontje van nu 10 maandjes zegt: mama ,papa, etuh, uit en zittu.
En het is echt absurd want hij probeert me nu al soms echt bewust na te praten 😱. Me eerste zoon was heel langzaam met praten. Me 2de zoon extreem snel. Me dochtertje is nu pas echt bezig met praten en is bijna 2,5. En nu me laatste zoontje is ook alweer zo snel. In ontwikkeling volgt die zijn broer van 13 in veel dingen.