26 Reacties

8 maanden geleden

Mijn zoontje zei eerst steeds bababababa maar nu vooral mamama

8 maanden geleden

Onze beide zoons zeiden als eerste papa en pas 2/3 maanden later mama. (Nu ze groot zijn is het bijna altijd mama🙈😅). Onze dochter van nu 9 maanden zegt nog geen papa of mama, wel eten en lekker. Ze is dol op eten hihi

8 maanden geleden

Hier is het nananana en dadadada

8 maanden geleden

Naast alle a klanken zoals herhaardelijk ja, ta, ma, pa, en wat oe en uh klanken en andere wonderlijk geluiden en praatjes was haar eerste echte woordje van de week (10 maanden) boe! Ze vind kiekeboe spelen namelijk hilarisch

8 maanden geleden

Hier dochtertje die vooral papapa, dadadada vroeg riep en het is dag of 3 voorgevallen dat ze bezig was met mamamamama maar het gaat ook snel over bij haar, bij jammeren is het ook vooral mamamma 😅

8 maanden geleden

Hier papapapa en nu wawawa

8 maanden geleden

Ons zoontje begon met maaamamamama en zegt nu ook paaapapapapa. Gister dachten we oma te horen toen we daar op verjaardag waren. Maar denk toeval 🤣

8 maanden geleden

Jaa ! Mijn zoontje zei constant babababa en nu hij het kan zegt die meer mama of mamama of ma 😍 echt geweldig gevoel. Jouwne zal die ook wel snel doen!

8 maanden geleden

Die van ons zegt voornamelijk "koe!" (Zo heet de kat) 😂 duidelijk wie ze het leukst vindt

8 maanden geleden

Die van ons al een paar weken "eten!" 🙈🤣

8 maanden geleden

Die van mij zegt niks nog 🫣 alleen onzin hahaha

8 maanden geleden

Reactie op JasminaM

Jaa ! Mijn zoontje zei constant babababa en nu hij het kan zegt die meer ma ...
Het echte papapa dus overgeslagen? Haha

8 maanden geleden

Hier begonnen met papapapapapa en inmiddels een maandje later ook mamamamama. Ze is nu 9.5 maand en we zijn hieperdepiep hoera aan het oefenen. Je kan maar op tijd beginnen. Hoera zegt ze natuurlijk nog niet maar als we hierperdepiep zeggen dan gaat er een armpje de lucht in en zegt ze aaaaaa😂

8 maanden geleden

Reactie op Datkomtlaterwel

Hier begonnen met papapapapapa en inmiddels een maandje later ook mamamamam ...
Haha zo schattig, hier is het ook ‘oe aaaaaaaa’ 😂

8 maanden geleden

Ohja en ‘uh-oh’ wordt hier ook dagelijks geroepen als ze iets op de grond gooit. Zo leuk hoe ze nu langzaamaan je steeds meer gaan napraten haha

8 maanden geleden

Hier ook eerst papapapa, niet veel later af en toe wat onduidelijk mam, of mamam maar maandje later ong wel duidelijk mama en papa, wisselt ze af 😊

8 maanden geleden

Hier begon ons zoontje met papapapa. En even later mamamamama. Nu vertikt hij het om nog papa te zeggen en is het alleen maar maaaamaaaa 😂 (hij wil ook opeens alleen maar bij mij zijn) Dus wie weet komt het nog!

8 maanden geleden

Reactie op nicolevvl

Hier ook eerst papapapa, niet veel later af en toe wat onduidelijk mam, of ...
Ja hier is het ook af en toe een 'mawa' als je snapt wat ik bedoel. Hopelijk volgt ie snel jullie kindje op haha

8 maanden geleden

Reactie op Danii-elle

Hier begon ons zoontje met papapapa. En even later mamamamama. Nu vertikt ...
Heeft het lang geduurd voordat hij begon met mama na papa? Hier ben ik idd wel ook echt favoriet. Afhankelijk van z'n stemming is het bij papa huilen geblazen🙈

8 maanden geleden

Mijn zoontje van nu 10 maandjes zegt: mama ,papa, etuh, uit en zittu. En het is echt absurd want hij probeert me nu al soms echt bewust na te praten 😱. Me eerste zoon was heel langzaam met praten. Me 2de zoon extreem snel. Me dochtertje is nu pas echt bezig met praten en is bijna 2,5. En nu me laatste zoontje is ook alweer zo snel. In ontwikkeling volgt die zijn broer van 13 in veel dingen.