4 Reacties

4 maanden geleden

Ja zeker een fase! Ze worden kieskeuriger. Ben hier wel gewoon alles blijven geven. Ik geef nu nog steeds met avondeten eerst de groente, dan eet ze het wel deels op, daarna aardappels en daarna pas het vlees, haha. Ze hoeft niet alles op te eten maar zo eet ze wel de groente goed. Maar dat duurde ook echt even hoor!

4 maanden geleden

Reactie op -Elvira

Ja zeker een fase! Ze worden kieskeuriger. Ben hier wel gewoon alles blijve ...
Oké super, ik heb zo hard hard mijn best gedaan vanaf het begin zoveel mogelijk groenten te introduceren.. en toen in een keer dit 😳.. hopelijk een fase dus 🤞 bedankt voor het reageren!

4 maanden geleden

Hier een dreumes van 14 maand die eerst altijd alles at, nu ook heel kieskeurig met name op de groente. Weigert soms gerust helemaal te eten als t m niet zint. Gewoon verschillende dingen blijven proberen denk ik dan maar en we gaan zien of t na een tijdje beter wordt 🤷🏼‍♀️ hij is hier al een tijdje erg kieskeurig maar ook ziek geweest en diverse tanden en kiezen die doorkomen dus zal ook niet mee helpen… soms wel frustrerend hè als je zo goed je best erop doet voor je kleine en hij begint al te miepen en nee te schudden als hij t ziet 😅

4 maanden geleden

Jaaa echt.. ik heb dingen voor haar gemaakt die ik zelf nooit heb gegeten.. echt een schema gekocht.. mijn best gedaan en dan ineens een fase als dit.. inderdaad hopen dat het weer beter wordt.. hebben we het allemaal niet voor niets gedaan.. fingers crossed 🤞