8 Reacties
2 jaar geleden
Oei dat gaat nog niet helemaal. Wij hadden met mijn tweede ook een familie weekend naar de Efteling en gingen met een 4 jarige en 5 maanden oude baby. De baby heeft alleen maar in de wagen gelegen, alleen bij de attractie van Jokie en jet meegenomen. De rest niet, gaat gewoon niet. Ik weet ook niet of je dat moet willen, hoop prikkels en ze hebben er echt niks aan.
2 jaar geleden
Oh wij zijn toevallig afgelopen dinsdag geweest met onze dochter van 2,5 en de baby van 9 weken. In de droomvlucht en carnavalfestival had ik de baby in de draagzak en dat ging prima met die beugel. Heb haar een beetje opgetild toen ik de beugel dicht deed, zodat de beugel mooi onder haar door ging en dat werkte goed.
In de fata morgana heb ik haar zelfs zonder draagzak meegenomen, maar had het ook prima mét gekund, omdat je daar geen beugels hebt.
In symbolica heb ik met de baby buiten gewacht, omdat ze toen net sliep. Maar we hadden mn schoonmoeder ook meegenomen, dus die ging toen daar mee in.
2 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Oh wij zijn toevallig afgelopen dinsdag geweest met onze dochter van 2,5 en ...
Piraña kan alleen niet met baby, maar missch kan dan een van jullie met de peuter en dat de ander dan even wacht. Hetzelfde voor die attractie die in plaats van de pannetjes is gekomen, die gaat echt veel harder dan de pannetjes dus is met een baby niet geschikt.
En wat ik trouwens niet wist, ze hebben in plaats van het doolhof nu een hele waterspeeltuin! Das echt leuk voor de peuter. Zou dan wel een handdoek of extra setje kleren meenemen 😊
2 jaar geleden
Kan je kleintje later nooit zeggen ik ben nog nooit in de efteling geweest
2 jaar geleden
Ik denk dat die rustige attracties prima kunnen met een baby in de draagzak. Fata morgana heeft geen stang en carnaval een hele wijde. Droomvlucht is ook wijd staat me bij. Symbolica weet ik zo gauw niet. Ik weet alleen niet of dat bij al de attracties is toegestaan. Sprookjesbos is sowieso te gek voor een peuter.
De baby slaapt overal doorheen, vermoed ik. Al helemaal in de draagzak. Zo'n lange dag is wel pittig voor je schouders en nek, maar als je de lasten deelt is dat vast te doen.
Staat er niets op de site? Anders even bellen?
2 jaar geleden
Wij zijn toevallig 2x met onze zoon geweest bij 5 en 9 weken. In symbolica mogen ze niet mee. Maar de carnaval/droomvlucht/ fata morgana waren echt prima te doen. Wij deden het zonder draagzak. Konden hem slapend uit de kinderwagen pakken en sliep gedurende de attractie en daarna weer terug in de wagen. Dat was wel heel luxe