4 Reacties
9 maanden geleden
Hoi, vervelend van de reactie. wat was haar reactie?
onze dochter heeft een fpies allergie voor kippenei. inmiddels ruim 3 jaar en twee keer een provocatie test gehad in ziekenhuis. Helaas beide keren werd ze ziek dus helaas nog geen ei voor haar. In de zomer krijgt ze een test met een product waarin ei verwerkt zit want juist dat is zo lastig. We moeten altijd zo goed de ingrediënten checken en kunnen haar op een verjaardag of in een restaurant ofzo nooit zomaar iets geven. Tegen ons is ook verteld dat de kans heel groot is dat ze erover heen groeit dus dat hoop ik maar!
9 maanden geleden
Reactie op Popie
Hoi, vervelend van de reactie. wat was haar reactie?
onze dochter heeft e ...
Het gekke is dat de introductie goed gegaan is (hebben we op een speciale manier moeten doen vanwege eczeem), maar naderhand is ze gaan reageren door flink te braken. Gelukkig geen benauwdheid ofzo.
Jeetje lastig zeg! Kan ze geen enkel product verdragen dus, ongeacht hoeveel ei erin zit?
9 maanden geleden
Ons zoontje (9mnd) heeft ook FPIES allergie voor melk en ei. Hij had eerst ook gebakken ei gekregen, wat goed ging. Bij gekookt ei reageerde hij door heftig oneindig braken. De kinderarts zei ons dat alle kindjes er overheen groeien! Als hij 1 jaar is krijgen we een provocatietest in het ziekenhuis. Heftig he zo’n fpies reactie? We zijn er ook echt van geschrokken elke keer. Vanuit de kinderarts hebben we een medicijn gekregen als hij overmatig aan het spugen is (soort siroop) maar dat spuugt hij dan gelijk weer uit dus heeft geen effect gehad toen..
9 maanden geleden
Reactie op cc2209
Ons zoontje (9mnd) heeft ook FPIES allergie voor melk en ei. Hij had eerst ...
jeetje zowel ei als melk, lijkt me enorm lastig! Is er wel goed rekening mee te houden of ben je hierdoor toch beperkt in wat hij kan eten?
We mogen 19 maart naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat er dan uit komt!