8 Reacties

2 jaar geleden

Ja. We deden dit vooral in de eerste weken omdat ze anders tijdens het verschonen zooo afkoelde, maar nu zet ik hem voor het slapen of verschonen gaan ook wel eens aan zodat het even lekker op temperaturen is en gewoon aangenamer voor haar. Ben er blij mee 😍

2 jaar geleden

Ja. We deden dit vooral in de eerste weken omdat ze anders tijdens het vers ...
Ohja heerlijk! Laten jullie hem dan ook de hele nacht aan staan? Of doen jullie hem uit voor het slapen? Ik ben zo bang dat het in de fik gaat 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Y1995

Ohja heerlijk! Laten jullie hem dan ook de hele nacht aan staan? Of doen ju ...
Nee hoor voor het slapen uit, maar ze zijn betrouwbaar genoeg om een tijdje aan te laten staan. Wij hebben er een smart stekker tussen, zodat we hem op afstand aan en uit kunnen doen.

2 jaar geleden

Ze slaapt ook met het raam open hoor. Vanaf dag 1 al bij ons op de slaapkamer en nu ze in haar eigen kamer ligt ook. Warme slaapzak aan en lekker die frisse lucht in.

2 jaar geleden

Reactie op Y1995

Ohja heerlijk! Laten jullie hem dan ook de hele nacht aan staan? Of doen ju ...
Wij hebben er een in de woonkamer staan, elektriciteit kost amper wat en gas is amper te betalen dus we verwarmen het hele huis er mee. Staat de hele dag aan. Is geen action modelletje en voelt prima veilig ook als ik hem vergeet uit te zetten terwijl ik uit huis ben.

2 jaar geleden

Reactie op Azmay

Wij hebben er een in de woonkamer staan, elektriciteit kost amper wat en ga ...
Oh super! Van welk merk?

2 jaar geleden

Reactie op Y1995

Oh super! Van welk merk?
Wij hebben deze https://www.gamma.nl/assortiment/handson-convectorkachel-turbo-2000w/p/B593146 Dadelijk wel kijken of er iets omheen moet als ze gaan kruipen, hij word uiteraard wel flink warm. Maar dat worden de radiatoren ook.

2 jaar geleden

Wij hebben een infrarood paneel. Wat duurder maar ziet er heel mooi uit en gebruikt minder energie. Echt ideaal!