16 Reacties
3 maanden geleden
Mijn zoontje moet ook een slaapzak aan, maar ik doe hem er geen romper onder. Dus gewoon in z'n blote bassie in de slaapzak. En ik leg nu het zo warm is een flesje koud water in zijn bed. Iedere ochtend is die leeg, dus hij drinkt het ergens in de nacht op 🙂 Tot nu toe gaat het op deze manier goed.
3 maanden geleden
Optie om een (mobiele) airco aan te schaffen? Je kan evt de romper weglaten. En goed inderdaad een hele dunne hydrofiele slaapzak, hoort een beetje bij het slaapritueel vaak.
3 maanden geleden
Reactie op berryberry
Optie om een (mobiele) airco aan te schaffen? Je kan evt de romper weglaten ...
Ik zie dat ik romper heb geschreven, maat bedoelde enkel luier. Wij hebben op onze kamer helaas geen goede mogelijkheid om een slang naar buiten te hangen waardoor een airco lastig wordt
3 maanden geleden
Hier de laatste nachten alleen luiers + slaapzak en dan alsnog is hij n beetje zweterig. Gelukkig zou de ergste hitte vandaag weer over zijn
3 maanden geleden
Ons kindje heeft ook een slaapzak nodig als slaapritueel. Heeft een slaapzak van 0,25 tog aan (zomer van puckababy) en een rompertje. Wij hebben op zolder een airco hangen waar hij op zijn kamertje nog wel wat profijt van heeft. Het is ongeveer 25 graden bij hem. Zoals je nu doet lijkt me goed; luier en hydrofiele slaapzak. Meer kun je denk ik niet doen.. Mijn moeder zei dat ze vroeger koude kruiken in onze bedjes legde en dat hielp ook
3 maanden geleden
Hier ook alleen romper en hydrofiele slaapzak. Als het nog warmer wordt dan alleen luier en slaapzak
3 maanden geleden
Reactie op Jaleesaa
Hoe oud is je kleintje? En wat voor flesje leg je in bed? Die van ons hoest ...
Beetje late reactie, sorry... Hij is nu ruim 14 maanden en ik leg het kleine flesje (120 ml) van Dr. Brown in zijn bedje met speen nr. 2. Daar moet hij best hard uit zuigen. Het lekt eigenlijk nooit en áls het wel zou lekken is het gewoon schoon water denk ik altijd maar 😉
Als je je zorgen maakt over lekken, kun je ook een grote fles (250 ml) iets minder dan halfvol doen. Als hij die plat ligt bereikt het water de speen nog niet en kan het dus niet lekken.
Sterkte! Hopelijk helpt het iets en knapt je kleine snel op 😘
3 maanden geleden
Reactie op Jaleesaa
Hoe oud is je kleintje? En wat voor flesje leg je in bed? Die van ons hoest ...
Ik heb een ook een speenfles in bed liggen. Een kleine Philips Avent met speen 6, de kleine is voldoende en kan hij goed half slapend vastpakken.
Gebruik liever iets anders dan een speentfles maar wil geen zeiknat bed dus voor nu is dit wat werkt.