14 Reacties

3 jaar geleden

Ja werkt wel snel. Goed erbij drinken.

3 jaar geleden

Bij mij werkt het wel :)

3 jaar geleden

Ja werkt snel. Je kan op den duur ook een half zakje per dag gebruiken als ontlasting te zacht wordt 😉

3 jaar geleden

Werkt goed bij mij!

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reactie, goed om te horen dat jullie positieve ervaringen hebben. Dat biedt hoop.

3 jaar geleden

Ik heb dit zowel tijdens mijn vorige als deze zwangerschap gebruikt. Soms een beetje zoeken naar de juiste hoeveelheid om soepele ontlasting te houden, maar niet te plakkerig. Maar verder een uitkomst. Als ik merk dat ik weer vast begin te lopen gewoon een zakje erin en een paar uur later is het weer wat beter. Goed drinken is inderdaad extra belangrijk

3 jaar geleden

Werkt goed. En als je twijfelt neem dan een zakje op een lege maag icm veel drinken.

3 jaar geleden

Ik gebruik het ook, maar dan zo nodig. Als ik het dagelijks neem dan ben ij getrouwd met de pot.. Ik neem het nu als ik merk dat ontlasting moeizamer gaat of 1 dag geen ontlasting heb gehad. Dan is het vaak de volgende dag weer goed. Op advies neem ik het dan in op nuchtere maag met 125 cc water. Daarna over de rest van de dag voldoende drinken.

3 jaar geleden

Nog tips om het drinken verdraagzaam te maken? Jeeh wat is dit goor zeg.

3 jaar geleden

Reactie op Babymays91

Even een minuutje roeren dan smaakt het erna naar gewoon water is mijn ervaring ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Babymays91

Even een scheutje limonade erdoor doen en met een rietje wegdrinken zodat je het amper proeft en maar alleen hoeft te slikken. Hier werkt het na ongeveer 2 dagen..

3 jaar geleden

Macrogol en elektrolyten oplossen in lauw warm water… helpt ontzettend goed 😄

3 jaar geleden

Reactie op Andsero22

Dit bericht is verwijderd
helpt prima. en probiotica is ook geen verkeerd plan ik wil daar vanaf volgende week mee beginnen die van Orthica was mij aangeraden en deze is ook goed voor de baby zijn darmen