20 Reacties

2 jaar geleden

Heb geen slaapzak maar wel dekentjes lakentjes en hydrofiel doeken. Dit is allemaal prima en blijft gewoon netjes met wassen en normaal gebruik. Heb ook de voetenzak voor de buggy en die is ook heel fijn en gewoon netjes enzo

2 jaar geleden

Mijn zus heeft de 4 seizoens slaapzak van Meyco en was daar zo blij mee dat ik die ook heb gekocht. Blijft ook mooi na het wassen!

2 jaar geleden

Ik had voor mijn nu peuter alles van Meyco. Is echt wel goede kwaliteit. Zowel lakentjes als dekentjes en de hydrofieldoeken en slaapzakken..

2 jaar geleden

Is gewoon goede kwaliteit! Ik had voor m'n eerste zoontje een aantal spullen van meyco gekocht en die waren allemaal top, kunnen ook nog door naar de 2e!

2 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk niet zo’n fijne kwaliteit hebben. Qua doeken werd het ook sneller vaal dan andere merken. Ook de maxi Cosi hoes. Van Meyco zijn ook bijna de enige spullen die ik niet hergebruik voor baby omdat het echt niet mooi meer is. Met de slaapzakken geen ervaring

2 jaar geleden

Hydrofiele doeken heb ik van meyco was prima. Ook ooit is slaapzak geprobeerd maar dat voelde wat goedkoop qua materiaal.

2 jaar geleden

Ik vond de slaapzakken altijd wel fijn, de 4 seizoenen dan, maar ik vind de mouwen erg kort nu mijn zoontje wat ouder is. Heb nu een 4 seizoenen slaapzak van jollein en ben daar wel echt heel tevreden over. Nadeel is alleen dat hierbij de mouwen van de dikkere slaapzak niet eraf kunnen. Dat vind ik bij meyco dan wel weer fijn.

2 jaar geleden

Ik heb meestal de slaapzakken van prenatal die ruimt altijd goed op hebben nu ook opruiming volgens mij. En zijn ook slaapzakken bij met afritsmouwen.

2 jaar geleden

Ik had al mijn hydrofiele van meyco, na 2 jaar zijn deze wel echt op en zelfs gaten erin. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Met de overige producten geen ervaring overigens!

2 jaar geleden

Ik heb de inbakerslaapzakken 0-3 en 3-6. Ze zijn niet heel dik dus op koude dagen zul je wel een extra deken nodig hebben. Verder wel goede kwaliteit. Ik heb ook de kruikzakken van Meyco, zijn prima
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hydrofiele doeken echt niet kopen, schuurpapier is nog zachter. Voor de rest echt prima kwaliteit, geen klachten.

2 jaar geleden

De spullen die ik heb, met name lakentjes en hydrofiele doeken zijn allemaal prima.

2 jaar geleden

Hydrofiele doeken echt niet kopen, schuurpapier is nog zachter. Voor de r ...
Dat is echt onzin. Hoe was je ze? Want ik heb alleen maar van meyco en nergens last van

2 jaar geleden

Reactie op Mammabear

Dat is echt onzin. Hoe was je ze? Want ik heb alleen maar van meyco en ner ...
Tsja, das mijn ervaring (heb t overigens ook vaker gelezen op het forum) 🤷🏻‍♀️ ik heb wassen op veel verschillende manieren geprobeerd (verschillende temperaturen, met/zonder wasverzachter, zelfs droger geprobeerd). Ik vind ze vreselijk. Net als die van Jollein. Maar heb voor beide merken ook voorstanders van de doeken gehoord 🤷🏻‍♀️ Zoontje had hele hevige reflux dus ik had ongeveer 60-70 hydrofiele doeken liggen van verschillende merken, van kneiterduur tot mega goedkoop. Jollein en Meyco staan nummer 1 op mijn niet-kopen lijst als mensen het vragen haha.

2 jaar geleden

Reactie op Mammabear

Ik ben het eens met de slechte kwaliteit. Zoals ik eerder schreef, het zijn de enige doeken die ik niet hergebruik. Alle andere merkjes zijn nog bijna perfect. Dus aan waskwaliteit ligt het niet

2 jaar geleden

Reactie op Mammabear

Ik heb ook een paar doeken van meyco maar daar ook geen last van. Al vind ik de andere doeken die ik heb van zelfs de action wel langer mooi blijven.

2 jaar geleden

Reactie op NikkiM

Ik ben het eens met de slechte kwaliteit. Zoals ik eerder schreef, het zijn ...
Ik heb ze nu 2.5 jaar gebruikt en zien er allemaal nog net zo mooi uit en ze zijn ook lekker zacht..

2 jaar geleden

Misschien geen antwoord op je vraag: Ik heb geen ervaring met de slaapzak van Meyco, maar vind de slaapzakken van Hema echt top. Van Meyco heb ik een wiegdekentje. Is na 2 jaar nog niet gaan pluizen terwijl we het heel vaak hebben gebruikt. Je hebt ook andere kleuren + er is nu korting bij Prenatal op de dekentjes Verder hadden we kleine hydrofiele doeken van Meyco. Die zijn na verloop van tijd wel stug geworden
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Goede kwaliteit! De slaapzak is lekker van stof en na regelmatig wassen is het nog steeds mooi. Dekens zijn ook fijn. De inbakerdoeken hebben we wel vervangen, omdat het klittenband minder werd. Maar goed, die zijn niet zo duur en we gebruikte het heel vaak. Kruikzakken zijn ook prima!

2 jaar geleden

Ik heb op de 9 maanden beurs de meyco x mrs keizer slaapzak gekregen. Weliswaar met korting, was volgens mij toen 17eu. Maar de kwaliteit vindt ik heel goed. Het is een bamboe stofje, en goed van structuur. Lekker zacht 🥰 En ik vindt dat dan wel elke cent waard.. Succes!