17 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook overgestapt van Nutrilon naar omneo ivm moeilijk kunnen poepen. Gebruiken het nu een week en merk nu al verschil. De eerste flessen hebben we nog gemengd inmiddels afgebouwd naar volledige omneo. Mijn zoontje is morgen 3 weken.

3 jaar geleden

Top tegen de krampjes. Resultaat na 3 dagen. Wel verdikken wij met Nutriton, besteld bij Newpharma, tegen de verborgen reflux.

3 jaar geleden

Wij zijn sinds kort ook overgestapt van normaal naar omneo, wereld van verschil , wij zelf hebben dr Brown fles met speen 2 erop , maar ik moet wel erbij zeggen dat we ook infacol gebruiken

3 jaar geleden

Reactie op Umi2904

Wij zijn sinds kort ook overgestapt van normaal naar omneo, wereld van vers ...
Wij gebruiken ook de speen nr 2 omdat mijn zoontje het er anders niet goed uit kreeg.. mag ik vragen waarvoor de infacol is?

3 jaar geleden

Wij zijn terug gegaan naar nutrilon standaard. Ons zoontje werd er erg hongerig van, ivm dat het lichtverteerbaar is. Wel regelmatiger ontlasting. Voor de krampjes merkten wij geen verschil. Zijn sinds gisteren gestart met Sab Simplex voor de krampjes. Wij gaven gewoon volledig Omneo… niet mengen. Ook niet met overstappen. Heen of terug.

3 jaar geleden

Wij geven sinds vorige week ook omneo in combinatie met content Of het helpt tegen de krampjes weet ik niet, wij gebruiken ook sab simplex maar wel een regelmatig ontlasting nu. En wij gebruikten het voor het spugen op aanraden van het cb

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft eerst 2 weken borstvoeding gehad. Toen 2 weken standaard kunstvoeding en vervolgens overgestapt op Nutrilon Omneo. We merken vooral betere ontlasting, zachter en vaker dat was de voornaamste reden. Daarbij drinkt hij nu beter, meer en sneller, de voeding valt hem veel lekkerder.

3 jaar geleden

Wij gebruiken het sinds de tweede week, ze is nu 7 weken. In het begin wel verschil maar daarna niet meer zo eigenlijk, ook niet met infacol. Als we weer naar het consultatiebureau gaan overleggen of we terug kunnen gaan naar de standaard of naar iets compleet anders.

3 jaar geleden

Reactie op Kraatje

Wij gebruiken ook de speen nr 2 omdat mijn zoontje het er anders niet goed ...
Schijnt ook te helpen voor darmkrampjes

3 jaar geleden

Weet iemand of je direct helemaal kunt switchen of moet je eerst half om half doen?

3 jaar geleden

Reactie op babydeN

Weet iemand of je direct helemaal kunt switchen of moet je eerst half om ha ...
Wij zijn gelijk over gegaan, niks van gemerkt verder.

3 jaar geleden

Reactie op babydeN

Wij zijn meteen volledig overgegaan dat werd ons geadviseerd door het cb.

3 jaar geleden

Reactie op Lms91

Wij zijn meteen volledig overgegaan dat werd ons geadviseerd door het cb.
Thanks! Gaan we dat hier ook doen!

3 jaar geleden

Wij zijn tevreden over omneo! Nog steeds wel wat krampjes, maar we zitten nu in de piek (kleine is vandaag 7 weken, gecorrigeerde leeftijd 6+1) en we vinden het meevallen. Alleen savonds af en toe huiluurtje vanwege de krampjes, maar slaapt verder oke. Omneo is ook wat dikkere voeding dus het ligt ook beter op zijn maagje, spuugt minder. We hebben een keer geswitcht naar kruidvat extra care omdat iedereen zegt dat dit hetzelfde is, maar die voeding is veel dunner en gaf onze kleine toch nog teveel van terug

3 jaar geleden

Reactie op Xlalax

Wij geven sinds vorige week ook omneo in combinatie met content Of het hel ...
Hoe werkt dat dan in combinatie met content ?

3 jaar geleden

Reactie op Mandykiki

Hoe werkt dat dan in combinatie met content ?
Het ligt misschien een beetje aan waarvoor je het gebruikt. Wij geven flesjes van 120cc en 2 schepjes omneo en 2 schepjes content Wij geven omneo voor het spugen en met deze combi spuugt ze bijna niet meer

3 jaar geleden

Reactie op babydeN

Wij zijn ook meteen geswitcht, ging prima