6 Reacties
5 maanden geleden
Oh jeetje dat klinkt idd heftig! Ik heb geen borstvoeding gegeven dus is heel anders, maar ik ervaar wel veel heftiger menstruatie na de bevalling en dat wordt eigenlijk niet minder. Ik gebruik de menstruatiecup en bij mij loopt dat ding binnen een paar uur op sommige dagen over, terwijl veel vrouwen die 9 uur in kunnen houden zonder problemen. Dus ik herken het wel. Bij jou klinkt het extremer.. misschien de eerste paar keer zo vanwege dat het lang is uitgebleven en normaliseert het daarna weer? Zou idd wel in de gaten houden ivm ijzer
5 maanden geleden
Na bevalling & borstvoeding als je menstruatie weer op gang komt is je menstruatie vaak wel heftiger idd en bij een koper spiraal krijg je ook nog eens meer bloedverlies tijdens je menstruatie he.. wel normaal dus lijkt mij, maar als je er veel last van ervaart zou ik het idd navragen bij je ha 👍🏻
5 maanden geleden
Ik heb de verloskundige gevraagd die ook de spiraal heeft gezet. Ze vond het wel extreem maar het zou kunnen door de spiraal en weer de eerste keren. Als het vaker gebeurd moet ik over op iets anders ivm mogelijk ijzer tekort!