Even van mij afschrijven hoor in deze groep... zoals bij velen kindjes hier, komt voor ons zoontje zijn eerste verjaardag steeds dichterbij. AS donderdag word hij 1 馃コ
Nu zouden wij smiddags zijn feestje vieren met familie en beste vrienden, totaal 24personen (grote familie馃槑)
Ik, voor het eerst in mijn leven eens een keer goed voorbereid en alles zag er rooskleurig uit voor donderdag.
Komen we vandaag bij het consultatiebureau en zien na metingen ineens vlekjes op zoontje z'n rug. Gelijk gemeld bij de arts, die kijkt en zegt "waarschijnlijk uitbraak waterpokken. Jullie moeten helaas nu wel zsm aankleden en het gebouw verlaten"
We werden nog net niet in een vuilniszak gestopt en buiten gezet zeg maar.
Ik twijfelde maar kon de taartbestelling en boodschappen alleen vandaag nog annuleren... dus alles geannuleerd op 1 taart na voor ons zelf. Iedereen op de hoogte gebracht en het feest afgeblazen.
Breng ik zojuist zoontje naar bed, bekijk nog eens zijn lijfje en wat zie ik?!
NIKS NOPPES NADA! GEEN VLEK MEER TE ZIEN!!!!
Ben nu zo boos en baal zo enorm dat ik het gewoon even moest opschrijven. De annuleringen zijn niet meer terug te draaien. Echt he... iets op tijd voorbereiden blijkt mij toch niet zo goed af te gaan haha