9 Reacties

3 jaar geleden

Dat is krampjes poep heeft langer in de darmen gezeten. Heeft mijn dochter ook was bij de dokter en kreeg dat te horen

3 jaar geleden

Kan zijn dat nog beetje verstopt zit dan kan je termo meter er in doen beetje bewegen dan komt alles los als goed is krijgt hij er na weer geel

3 jaar geleden

Zelf 'helpen' met een thermometer is uit den boze. Dit veroorzaakt fissuurtjes (kloofjes bij de anus) die zo pijnlijk zijn dat de ontlasting helemaal niet meer komt.

3 jaar geleden

Ligt ook welke flesvoeding ze krijgen, onze krijgt Hero en die geeft ook een meer groene poep. Was volgens de Kraamzorg niks om zorgen om te maken 😊

3 jaar geleden

Dit had ik net ook! Echt pistache groen 😳

3 jaar geleden

Reactie op ellaakkus

Zelf 'helpen' met een thermometer is uit den boze. Dit veroorzaakt fissuurt ...
Bij ons zit al 2 weken verstopt ik ging haar temperatuur meten en het kwam er al uit. Mijn dokter zij zelf tegen mij dat ik dat eens moet proberen omdat we al van alles hebben geprobeerd ze slikt ook spul zo dat het beetje los komt helpt ook niet dus 1x doen is niet gelijk dat ze dat krijgt.

3 jaar geleden

Wow wat een vreselijk advies! Ze raden dit ALTIJD af. echt zielig en gevaarlijk voor je kind!!!! Wat een vreselijke dokter ook. CB & GGD zeggen écht dat je dut nooit moet doen

3 jaar geleden

Ik heb ook wel eens gehoord dat wanneer je spinazie hebt gegeten en borstvoeding geeft dat dit dan kan zorgen voor een andere kleur ontlasting bij de kleine. Maar als je je zorgen maakt, even bij cb of dokter navragen.

3 jaar geleden

Welke voeding gebruik je? Wij zijn overgestapt naar omneo nutrilon en cb zei dat de stoelgang dan groen wordt. Dat is niet erg, komt door die voeding. Ik moest daar niet van schrikken zeiden :)