37 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Heb jij dat ook gedaan? En heb jij een dubbele standaard?
Niet geprobeerd maar wel veel gefietst zonder mijn zoontje er in☺️ zodat ik goed wist hoe ik moet opstappen. Heb wel een dubbele standaard en ook een stuurslot. Heb jij een elektrische fiets?

6 maanden geleden

Reactie op Marjan

Niet geprobeerd maar wel veel gefietst zonder mijn zoontje er in☺️ zodat i ...
Heb idd een elektrische fiets ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Heb idd een elektrische fiets ☺️
Ik ook. Ik zet bij het opstappen de fiets in de 1ste versnelling en de ondersteuning op 2 a 3 zodat het niet te veel kracht kost om weg te fietsen

6 maanden geleden

Reactie op Marjan

Ik ook. Ik zet bij het opstappen de fiets in de 1ste versnelling en de onde ...
Dat is idd ook wel een goeie! Dankjewel voor je reacties.

6 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Dat is idd ook wel een goeie! Dankjewel voor je reacties.
Graag gedaan. 😃 Ik hoop dat je snel het vertrouwen vindt om vele mooie en gezellige kilometers te gaan maken😘❤️

6 maanden geleden

Reactie op Marjan

Graag gedaan. 😃 Ik hoop dat je snel het vertrouwen vindt om vele mooie en ...
Thanks ik laat het weten 🫣😘

6 maanden geleden

Ik vind het ook wat spannend dat ik om ga vallen ofzo, dochter vindt het daartegenover hartstikke leuk maar voor nu heeft ze vaker met pa op mijn fiets gefietst dan met mij 😳😅 Probeer je partner te vragen de eerste keren voor extra hulp bij op- en afstappen etc, mij hielp als hij al naast ons stond hoor 🤦🏼‍♀️😅

6 maanden geleden

Reactie op Kamila92

Ik vind het ook wat spannend dat ik om ga vallen ofzo, dochter vindt het da ...
Van het weekend misschien samen proberen idd.. ik heb nu ook al gezegd tegen vriend ga jij maar fietsen met haar 🤣

6 maanden geleden

Reactie op Marjan

Graag gedaan. 😃 Ik hoop dat je snel het vertrouwen vindt om vele mooie en ...
Nou de kogel is door de kerk hoor 🤣 manlief moet alleen nog leren goede foto’s te maken 😝

6 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Nou de kogel is door de kerk hoor 🤣 manlief moet alleen nog leren goede fo ...
A super 😃😃😃😃😃😃😃

6 maanden geleden

Ik heb het drie jaar eng gevonden. Durfde nu ook echt niet met twee kindjes te fietsen. Elektische mama fiets gaat de deur uit. Heb nu een bakfiets met twee wielen voor gekocht. Ik ben klein en kan gewoon niet met m’n voeten goed bij de grond, dat vond ik gewoon te spannend. Nu kan ik gewoon blijven zitten, fiets blijft staan :)

6 maanden geleden

Reactie op d1987-24

Ik heb het drie jaar eng gevonden. Durfde nu ook echt niet met twee kindjes ...
Bakfiets zou ik nog enger vinden 🫢

6 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Bakfiets zou ik nog enger vinden 🫢
Ik ook! Ik heb een poosje terug mijn 3 wiel bakfiets verkocht, vond het echt te eng! Nu hebben we een normale electrische mamafiets, we hebben in een maand tijd al 3x zoveel gefietst dan op de bakfiets in een half jaar tijd. En onze zoon vindt het zo leuk 🥰

6 maanden geleden

Ik vond het ook eng. Heb ook een fietshelmpje voor haar gekocht, voelt toch stukje veiliger.

5 maanden geleden

En hoe gaat het met het fietsen? 😃 ik heb inmiddels fietsles gehad van mijn overbuurvrouw🤭 ze vond mijn manier van opstappen gevaarlijk🫣 ik stap nu als een echte dame op de fiets hahahah🤣 dit gaat een stuksoepeler💪🏻💪🏻en met meer vertrouwen

5 maanden geleden

Reactie op Marjan

En hoe gaat het met het fietsen? 😃 ik heb inmiddels fietsles gehad van mij ...
Fietsen zelf gaat super! Kleine vind het ook geweldig. Heb alleen geen mamafiets en er kan geen dubbele standaard gemonteerd worden dus fietsen kan alleen al vriend erbij is 🫣

5 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Fietsen zelf gaat super! Kleine vind het ook geweldig. Heb alleen geen mama ...
Ow dat is wel jammer. Dan des te meer genieten van de momenten dat jullie samen op pad gaan😃