18 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben een donkergroene Bobike helm! Gewoon gehaald welke in de fietsenwinkel hing 🤭

3 maanden geleden

Deze...

3 maanden geleden

Eentje van de decathlon

3 maanden geleden

Reactie op AniekdV

Wij hebben een donkergroene Bobike helm! Gewoon gehaald welke in de fietsen ...
We zijn op vakantie en deze fietswinkel had niets dus denk toch online maar doen

3 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

We zijn op vakantie en deze fietswinkel had niets dus denk toch online maar ...
Probeer dan zeker het hoofdje van je kindje eens te meten. Vaak kan je ze bestellen op maat.

3 maanden geleden

Ik heb een bobike helm voor beide kinderen.

3 maanden geleden

Reactie op MEG12

Tevreden over? De recensies zijn zo wisselend daarvan?

3 maanden geleden

Ik heb een Urban Iki helm. Fijne helm, alleen is de kleinste maat eigenlijk nog steeds wat te ruim en glijdt de helm wat naar achteren. Maar kijk even naar de maten en meet de hoofdomtrek van je kindje even op!

3 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Ik heb een Urban Iki helm. Fijne helm, alleen is de kleinste maat eigenlijk ...
Daar is op dit moment helaas erg weinig keus

3 maanden geleden

Wij hebben een Uvex oyo helm, deze pastte het beste op haar hoofd, aangezien die best ovaal is van bovenaf gezien. Bobike en polisport hadden we eerst besteld, bleek exact dezelfde helm te zijn, maar dan ander printje/merkje. Maar deze was te rond voor onze dochter.

3 maanden geleden

Ik heb ze van Abus. Echt top, leuk met printje en goede pasvorm. Veel beter dan die van Urban Ikki. Die zijn heel kort lijkt het.

3 maanden geleden

Abus Smiley 3.0, heel fijn! In gebruik vanaf 11 maanden.

3 maanden geleden

Reactie op MEG12

Blijven ze bij jou goed zitten? Bij onze 2 kinderen absoluut niet. En dan zit hij zo strak dat ze afdrukken krijgen en dan bewegen ze het hoofd en zit het toch opeens schuin 😅

3 maanden geleden

Deze 2 van Abus. Perfecte pasvorm.

3 maanden geleden

Reactie op Doperwt

Blijven ze bij jou goed zitten? Bij onze 2 kinderen absoluut niet. En dan z ...
Ja ik dacht eigenlijk dat het aan het lange hoofd van mijn kinderen lag hahah. Hij zakt altijd een beetje ver naar achter. Bij andere merken dus niet? Ik heb alleen deze helm gehad tot nu toe. Verder vind ik hem wel makkelijk in te stellen etc.

3 maanden geleden

Reactie op MEG12

Ja ik dacht eigenlijk dat het aan het lange hoofd van mijn kinderen lag hah ...
Het gaat bij ons zo slecht zitten dat het ons bijna gevaarlijker leek met helm. Dus wij fietsen nu even zonder 😅 Dan zakte het helemaal op zij of naar achteren en zaten die bandjes onder die kin echt enorm strak daarna, kreeg er de kriebels van 🫣 Ga dit topic even volgen of dit normaal is voor een helm inderdaad

3 maanden geleden

Heerlijk helmpje bij decathlon gehaald

3 maanden geleden

Hier zeer tevreden over de bobike helm.