16 Reacties

2 jaar geleden
Ik vond het newborn mutsje met bamboe van de Hema erg fijn bij mijn zoontje! Denk dat ik er nu daar weer een ga kopen daar. Je hebt verschillende kleuren.
https://www.hema.nl/kind/babykleding/winteraccessoires/mutsen/newborn-mutsje-met-bamboe-33405030.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=Cj0KCQiAzeSdBhC4ARIsACj36uGWkNfwbSCKlxOaAg8_fyej14ZsT5tjIN5V62yz9IVx4716X0Yb5fgaAkTwEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

2 jaar geleden
Ik vond inderdaad ook het Hema bamboe mutsje top.
Anders kan je altijd nog kijken voor strikmutsjes, die blijven sowieso zitten haha

2 jaar geleden
Yumi baby werkte hier goed ik vind het alleen wel meer voor meisjes dan voor een jongen.

2 jaar geleden
Reactie op Nly
Hoelang is een mutsje eigenlijk nodig bij een newborn?
Tot ze zichzelf goed op temperatuur kunnen houden. Vaak sowieso de eerste week, soms korter of langer. Ook afhankelijk van de temperatuur en de vetjes van je baby.

2 jaar geleden
Die van Jetpaq zijn echt geweldig! Het is een wol katoen blend en reguleert goed de warmte en ze zakken absoluut niet af.

2 jaar geleden
Die van Jetpaq zijn echt geweldig! Het is een wol katoen blend en reguleert ...

2 jaar geleden
Jetpaq zie je ook nog wel eens voorbijkomen op vinted.

2 jaar geleden
Reactie op Mammabear
En afhankelijk van de temperatuur wanneer je naar buiten gaat.
Ja, met die tweede temperatuur bedoelde ik de omgevingstemperatuur. Niet helemaal duidelijk neergezet haha