16 Reacties

2 jaar geleden

Inderdaad de bamboe van de Hema! En eigenlijk het gewone ziekenhuis mutsje. Al die andere schattige of mooie mutsjes bleven hier maar slecht zitten.

2 jaar geleden

Ik vond inderdaad ook het Hema bamboe mutsje top. Anders kan je altijd nog kijken voor strikmutsjes, die blijven sowieso zitten haha

2 jaar geleden

Hier hebben we vooral het mutsje gebruikt dat we in het ziekenhuis kregen 😅. Geen idee waar die van is, maar hij bleef supergoed zitten.

2 jaar geleden

Jaaaaa heel herkenbaar! hier ook de bamboe mutsjes van de Hema bij de eerste, dus ik kijk nu gewoon of er nieuwe kleuren zijn en die koop ik dan ook 👏🏻 de rest is allemaal niks…

2 jaar geleden

Yumi baby werkte hier goed ik vind het alleen wel meer voor meisjes dan voor een jongen.

2 jaar geleden

Hoelang is een mutsje eigenlijk nodig bij een newborn?

2 jaar geleden

Reactie op Nly

Hoelang is een mutsje eigenlijk nodig bij een newborn?
Tot ze zichzelf goed op temperatuur kunnen houden. Vaak sowieso de eerste week, soms korter of langer. Ook afhankelijk van de temperatuur en de vetjes van je baby.

2 jaar geleden

Thanks!

2 jaar geleden

Van Nixnut zijn fijn. Wel duur, maar echt heel veel plezier van gehad bij eerste kindje (kon een week of 6 geen temperatuur houden)

2 jaar geleden

Reactie op Marjolein1510

Ik vond het newborn mutsje met bamboe van de Hema erg fijn bij mijn zoontje ...
Idd, die vond ik ook het fijnst!

2 jaar geleden

Die van Jetpaq zijn echt geweldig! Het is een wol katoen blend en reguleert goed de warmte en ze zakken absoluut niet af.

2 jaar geleden

Die van Jetpaq zijn echt geweldig! Het is een wol katoen blend en reguleert ...

2 jaar geleden

Jetpaq zie je ook nog wel eens voorbijkomen op vinted.

2 jaar geleden

Tot ze zichzelf goed op temperatuur kunnen houden. Vaak sowieso de eerste w ...
En afhankelijk van de temperatuur wanneer je naar buiten gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Mammabear

En afhankelijk van de temperatuur wanneer je naar buiten gaat.
Ja, met die tweede temperatuur bedoelde ik de omgevingstemperatuur. Niet helemaal duidelijk neergezet haha