9 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen het flesje gewoon in een pannetje of beker met warm water.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Deze gebruiken wij ook, echt een fijn ding! Je kunt langzaam of snel opwarmen, ook vanuit de vriezer bijvoorbeeld. Onze brede halsfles van dr Brown past er makkelijk in. De vriezerzakjes van Medela passen er niet bevroren in, maar die ontdooi ik dan even in water (als het nog niet ontdooid was) en dan (verder) opwarmen in de fles. De stoomkap is ook super handig voor het steriliseren van spenen, dat is dan met 5 min klaar en hij stopt vanzelf; het is een automatisch programma. Wat mij betreft een aanrader!

2 jaar geleden

Deze gebruiken wij ook op het kinderdagverblijf. Ideaal ding altijd de juiste temperatuur!

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf358-00-flesverwarmer/9200000128179985?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik ben zeer tevreden van deze. Flesje is na 3 minuten warm. Het heeft ook nog een ontdooi functie maar die heb ik zelf nog nooit hoeven te gebruiken.

2 jaar geleden

Wij doen gewoon een kopje met heet water, gaat sneller dan de meeste flessenwarmers (we hebben een kokend waterkraan).

2 jaar geleden

Wij hebben deze, maar ik word er nog niet heel handig mee moet ik zeggen. Gebruiken het ook weinig ivm borstvoeding

2 jaar geleden

Ik heb een m bambini en eentje van Philips. Werkt prima hoor! Ik zie weinig nadelen.