8 Reacties

2 jaar geleden
Ik zoek foto's altijd 1x in de maand uit. Ik gooi dan dubbele en mislukte foto's weg en zet ze in mapjes. Ik heb op de computer mapjes per jaartal en in dat jaartal mapjes voor uitjes. (Ik zet dan bijvoorbeeld 2021-03-04_Apenheul) en ik heb een mapje per kind waar foto's inzitten gewoon van thuis, van het kdv en van oppasdagen bij opa en oma. Ook heb ik een apart mapje vakanties waar alle vakanties in aparte mapjes staan.
Qua fotoboeken maak ik boeken per vakantie en daar doe ik dan wat losse foto's bij van bijzonderheden dat jaar.
Voor de kinderen ben ik nu met fotoboeken bezig en die maak ik van 0-2 jaar. Ik ben dan van plan om een boek met harde kaft te maken en van dezelfde een kleintje met zachte kaft. Ook heb ik van onze oudste een kraamboekje. Een klein fotoboekje met foto's van de eerste 6 weken. Deze hebben de opa's en oma's ook gekregen. Dit ben ik voor onze jongste ook van plan.

2 jaar geleden
Wat ik probeer te doen is aan het einde van elke maand alle foto’s (zowel van mijn telefoon als die van mijn man) te verzamelen en uit te zoeken. Als ik dan een keer zin heb, kan ik aan het fotoboek werken en hoeven de foto’s niet eerst uitgezocht te worden ;) bij mijn eerste zoontje heb ik een fotoboek gemaakt van 0 tm 1 en 1 tm 2. Vanaf deze leeftijd ben ik van plan het onder uitgebreid te doen en eens in de 2 jaar een fotoboek te maken (of met nog meer jaar erin) voor mijn huidige zoontje ben ik hetzelfde van plan. Eerste maand zit al in het fotoalbum! :) laptop is alleen stuk dus dat schiet momenteel niet op :p

2 jaar geleden
Ik maakte eerst ook alleen fotoboeken van vakanties.
Dit doe ik eigenlijk altijd via Albelli.
Vanaf dit jaar ga ik er `jaarboeken` van maken. Hiervoor gebruik ik de Albelli app. Wanneer ik er aan denk en zin in heb, zoek ik wat foto's uit en plaats deze in het boek :) Lekker makkelijk en snel te doen.
Er staan nu al zo onwijs veel fotos in, van Jan tot eind Mei staan er vooral leuke herinneringen, Daarna alleen maar fotos met baby 🤭
Ik ben dus erg benieuwd hoe dik het album gaat worden 😅

2 jaar geleden
Ik heb zelf een canon fotoprinter en werk met ouderwetse plakboeken. Vind ik veel leuker, ik ga hier dan gewoon soms even voor zitten en print dan de fotos direct vanaf mn telefoon uit. Voordat ik mn printer had maakte ik albums met daarin de fotos die ik dan eens in de zoveel tijd liet uitprinten via een goedkope site. Eens in de maand proberen de fotos een beetje bij te houden/verwijderen wat onzinnige fotos zijn etc is wel af en toe nodig hier maar wil er nog wel eens bij inschieten hihi