17 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op XBeau
hier krijgt ze ook gewoon frietjes als wij frietjes eten. haal wel het zout ...
Thanks dus het is geen slechte gedachte ☺️
9 maanden geleden
nee denk het niet gister keek mijn zoontje naar mn bord toen ik aan het lunchen was met mn moeder, had dikke huisfriet dat heeft hij geproeft (schil was soms te dik dus die eraf gehaald zover het kon). gaat meer om dat baby's dingen met mate krijgen veel proeven en vooral letten op zout.
ps. mn zoontje is 9 maanden en super nieuwsgierig naar alles wat ik eet.
9 maanden geleden
Reactie op BabySS
nee denk het niet gister keek mijn zoontje naar mn bord toen ik aan het lun ...
Dan ga ik het ook eens proberen 😁
9 maanden geleden
Reactie op Tassie1980
Dan ga ik het ook eens proberen 😁
lekker doen zou ik zeggen anders worden ze straks kieskeurig en willen ze minder snel dingen proberen misschien denk ik dan 🙈.
uiteraard letten op mogelijk stik gevaar maar denk dat je dat automatisch doet als moeder zijnde. eet smakelijk !! 💕
9 maanden geleden
Reactie op Doperwt
Is toch net gebakken aardappel, zie hier echt totaal geen probleem in!
Dat dacht ik ook, maar kon er nergens iets over vinden…
9 maanden geleden
Wij hebben laatst bij de Mc friet zonder zout besteld en daar heeft ze er ook 3 ofzo van op, ik maak me er niet zo druk meer om op deze leeftijd 🤓 zolang ze verder goed eten en ook gezond eten is af en toe een uitzondering prima hoor.
Hebben ze het nodig? Nee. Maar hey, wij hebben t ook niet nodig en eten ook af en toe iets lekkers haha.
Mijn dochter eet net zo lief tomaten en sperziebonen als een frietje, dus ik vind t prima 😂
9 maanden geleden
Ja hoor, sinds kort hebben ze het geprobeerd en ze vonden het héérlijk 🤣 zout er wel af gehaald natuurlijk. Ik word steeds wat losser, wij eten soms ook ongezond toch 🤷🏻♀️
9 maanden geleden
Reactie op Twinmom1209
Ja hoor, sinds kort hebben ze het geprobeerd en ze vonden het héérlijk 🤣 z ...
ik heb precies hetzelfde. toen hij 4 maanden was en moet oefen hapjes mocht proberen was ik zooooo voorzichtig en wilde ik het nog wat uitstellen om er zeker voor te zijn dat alle "organen" er klaar voor zouden zijn (met 5.5 maand echt begonnen met verschillende hapjes). nu hij wat ouder/groter is denk ik joh hij moet toch langzaam echt dingen ontdekken etc.
9 maanden geleden
Bedankt allemaal voor de reacties! Deze week frietjes 😜 Heb ik ook een excuus 🤣
9 maanden geleden
Reactie op BabySS
ik heb precies hetzelfde. toen hij 4 maanden was en moet oefen hapjes mocht ...
Ja precies, mijn kindjes zijn inmiddels al 10 maanden (ik ben nog in de ontkenningsfase 🤪). Ik denk dan over 2 maanden “moeten” ze met de pot mee eten dus ik mag echt wel meer gaan variëren nu
8 maanden geleden
wij geven soms 1 of 2 frietjes met zout van de frituur, daar kan ze wel tegen hoor. ze is 9mnd