5 Reacties
3 jaar geleden
Bij ons betaal je volledig jaar. En heb je als het waren een soort ruildagen dus normaal ja denk het wel hoor
3 jaar geleden
Ik ben zelf gastouder geweest, bij mensen thuis in huis.
kreeg 52 weken betaald. Hier kon ik 4 weken zelf vakantie opnemen en dan regelde zij iets anders.
Voor het brengen naar een gastouder is dit een eigen keus. Ze hoeven niet te vragen om doorbetaling.
Maar snap zelf heel goed dat je dit wel doet, want dit is gewoon je inkomen.
Jij krijgt zelf ook als het goed is het hele jaar betaald van je werkgever, dit is alleen misschien uitgespreid over het gehele jaar.
Misschien dat je daar nog naar kunt kijken!
3 jaar geleden
Zelf gastouder en ouders betalen inderdaad eigen vakantie door en alleen als ik ziek ben of op vakantie dan niet. Er zijn nog gastouders die alleen de effectieve opvanguren betalen maar vaak zijn dat gastouders die minder afhankelijk zijn van het inkomen. 1 ouder zit nu bij een gastouder die enorm flexibel is maar die doet het echt voor de leuk erbij.
3 jaar geleden
Wij betalen alleen voor de uren die we afnemen. Dus tijdens de vakanties/vrije dagen niet, mits dit minimaal 1 week van te voren is doorgegeven. Als ons kindje ziek is, dan kunnen we dit geen week van te voren doorgeven en betalen we daarom wel door.