6 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb t ook een tijdje volgehouden met Gaviscon en Rennies maar het zuur werd steeds erger, Omeprazol voorgeschreven gekregen en ik heb nu helemaal nergens meer last van en kan weer lekker slapen en normaal bukken etc 😅 dat raad ik echt aan!

3 jaar geleden

Reactie op Lupine

Ik heb t ook een tijdje volgehouden met Gaviscon en Rennies maar het zuur w ...
Ben ook wel van plan om morgen even de verloskundige te bellen ;). Maar vroeg me voor nu af hoeveel ik er nog in mag nemen 🤣🙈

3 jaar geleden

Reactie op d1987-24

Ben ook wel van plan om morgen even de verloskundige te bellen ;). Maar vro ...
Ik heb geen idee, ik nam wel echt max 3 voor t slapen gaan.. misschien kun je nog wat andere dingetjes proberen zoals zuivel, vla of honing en verder niks eten of drinken voor je gaat slapen. Al hielp dat mij allemaal niet, ik sliep gewoon overeind 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lupine

Ik heb geen idee, ik nam wel echt max 3 voor t slapen gaan.. misschien kun ...
Alles geprobeerd… inmiddels met slapen een soort stellage van kussens en zwangerschapskussen in m’n nek gebouwd om zittend te slapen. Maar om dat nou nu 11 weken te gaan doen vind ik ook zo wat haha!

3 jaar geleden

Reactie op d1987-24

Alles geprobeerd… inmiddels met slapen een soort stellage van kussens en zw ...
Precies, ik begrijp je helemaal dat had ik ook haha. Ik kreeg ook longontsteking erbij mede door het zuur wat in mijn longen lekte, dat gebeurt als het steeds omhoog komt.. ik hoor Omeprazol 1 tot max 2 keer per dag te slikken maar ik neem het 2 dagen achter elkaar en ben gelijk genezen voor een weekje. Een wondermiddel hoor 🙈

3 jaar geleden

Hier ook omeprazol 40 mg heel blij mee als het echt erg is neem ik zelfs een dubbele uiteraard is dit mijn situatie overleg altijd met de huisarts of vk!