307 Reacties

één jaar geleden

Onze kleine dochter Noé is op 15/03 geboren met 33 weken dmv een keizersnede. Ze ligt nog op de NICU maar het gaat de goede kant op 🥰💖

één jaar geleden

Onze zoon Jasper is op 3-3-2023 geboren met 29.6 weken. Hij ligt ook nog op de NICU, maar doet het héél goed 💙

één jaar geleden

Op 23-03-23 zijn wij na een zwangerschap van 33+4 trotse ouders geworden van: Jens. 2410 gram 20:45 geboren En Lotte. 1936 gram. 20:52 geboren. We zijn blij dat we dit termijn hebben gehaald na een opname bij 24 weken wegens dreigende vroeggeboorte. Mijn vliezen braken uiteindelijk thuis rond 16u en toen is het allemaal heel vlot gegaan. De bevalling is voorspoedig verlopen en ze doen het heel goed allebei! Ze hebben zelfs geen zuurstof nodig. We liggen heel fijn met zijn 4e op een kamer.

MOD

één jaar geleden

Alle felicitaties aan de bevallen mama's worden uiteraard enorm gewaardeerd. Ook wij feliciteren iedereen graag! Echter zien we dat wel graag met een like. In het beval topic kan er verder worden gepraat over de bevallingen en of uitgebreidere felicitaties. Wij kregen een vraag in de flags over het aantal reacties. In de app staat dat er meer reacties zijn gegeven dan zichtbaar zijn. Dit komt doordat er reacties verwijderd zijn (felicitaties). Indien er nog aanvullende vragen zijn, meld dit in de feedback topic of stuur een mail naar moderatorteam@24baby.nl

één jaar geleden

Ons wondertje Sophia geboren op 20-03-23 en ben bevallen met 31+3 en ze ligt ook op dr NICU maar mag na nog geen weekje ervanaf zodra er plek is op de kinderafdeling🥰

één jaar geleden

Onze zoon Owen is geboren op 01-03, met 29+6. 40 cm lang en woog 1180 gram. Voor mij onder algehele narcose ivm zeer zware zwangerschapsvergiftiging.. ik dacht echt dat ik dood zou gaan! Owen is al van de nicu af en ligt nu op een high care afdeling. Hij doet het super goed. Hij weegt intussen dik 1800 gram 🫶

één jaar geleden

Onze tweeling jongens Teun & Mees zijn geboren op 21-3-2023 na een zwangerschap van 33+4. Teun 1820 gram en Mees 2077 gram. Nadat mijn vliezen waren gebroken heeft het 2 dagen geduurd voordat de weeen begonnen. Uiteindelijk zijn ze met een keizersnede te wereld gekomen ivm infectiegevaar. Ze doen het echt super goed en zijn hier in het ziekenhuis in zeer goede handen.

één jaar geleden

Cas 💙 Geboren op 06-04 met een termijn van 36.2. Spontaan gebroken vliezen. 2990 gram.

één jaar geleden

Oona 💛 2 april 2023 2kilo770 / 47cm 34 w + 4 d Spontaan vliezen gebroken. Arbeid van 4u snachts tot 13u smiddags Ligt nu in de couveuse aan te sterken 💪🏻

één jaar geleden

Cilou ❤️ 10/04/2023 3280 gr en 47,5 cm 36w + 6d Om 4:oo verlies vruchtwater en rond 16u geboren. Gezond en wel 🥰

één jaar geleden

Adriën 🧸🤎 10 april 2023 - 3060 gram - 47 cm 36 + 5 weken Om 2 u 30 wakker geworden van een weeig gevoel, 8 u 30 geboren. 🤎

één jaar geleden

Olivia Eefke Geboren op 11 April Om 22:34 Gewicht van 3070 Geboren met 36+6 Om 21:45 vliezen gebroken op 11 april na weeen sinds 10 april 14:00

één jaar geleden

Moos 👶🏼💙 Geboren 12 april om 20.04 3684 gram en 51 cm Geboren met 36+2 Hij doet het super goed en wij zijn mega trots💙

één jaar geleden

Linde en Evert 8 april 2005 gram en 2395 gram 45 en 46 cm Geboren met 32+2 weken via (ongeplande) keizersnede Ze maken het goed voor hun jonge leeftijd 💛💛 We zoeken balans tussen zelf herstellen (2,5 L bloed verloren en uiteindelijk dus een keizersnede) en het op en neer rijden naar het ziekenhuis waar onze lieverds in goede handen zijn en couveusezorg krijgen. (Completer bevalverhaal zal ik in het andere topic delen).

één jaar geleden

Finn ❤️ Geboren op 37w op 12/04 om 15h15 50cm en 3035gr Helemaal verliefd op hem ❤️

één jaar geleden

Nola Isabella geboren op 16/4 bij 34+5 weken. Ze doet het super goed en weegt 2800 gram! Ze ligt nog even op de NICU ter controle maar we hopen haar snel bij ons op de kamer te hebben 💖

één jaar geleden

Vince Jasper, geboren met 36+3 op 15-04-2023. 💙 Na wat op start probleempjes, doet hij het super goed en weegt 3555 gram en is 54 cm.

één jaar geleden

Jonas 11 april 2023 1906 gram en 43 cm Geboren met 34 weken via spoed keizersnee bij bloedingen ivm een laagliggende placenta die uiteindelijk al half los bleek te hebben gelaten en een zwangerschapsvergiftiging bij hoge bloeddruk. Jonas doet het heel goed. Weegt nu 2002 gram en ligt inmiddels al in een warmtebedje op de kamer en sinds vandaag niet meer aan de monitor. Nog een beetje bijkomen en van de sonde af en dan mogen we naar huis Ik ben sinds vandaag met ontslag en zal nog met rooming in bij hem blijven totdat we naar huis mogen wat waarschijnlijk nog een paar weekjes zal duren.

één jaar geleden

Emily, 3600 gram, geboren op 15 april na precies 37 weken. Zou deze dag ingeleid worden vanwege zwangerschapscholestase die snel toenam, maar mijn lichaam was zelf al bezig. Helaas zelf wat complicaties na de bevalling, dus aantal dagen moeten blijven. Sinds vandaag lekker thuis bij grote broer ❤️

één jaar geleden

Noálie Adjou 46cm 2870 g Onze kleine meid kwam maandag 17 april om 17u26 ter wereld. Inleiding wegens zwangerschapsdiabetes op 37w + 1d maar na een arbeid van net geen 24u via keizersnede deze wereld wat mooier gemaakt. Wij genieten samen verder! Ook voor alle andere mama’s, papa’s, … veel genot met jullie baby’s! 🤍