24 Reacties

3 jaar geleden

Ligt eraan wat voor kaartje je neemt. Wij hebben hout. 4,50 per kaartje

3 jaar geleden

€400 ofzo met enveloppen erbij. Ik heb trouwens de enveloppen los gekocht op bol.com 🙈🤭

3 jaar geleden

Dat hangt heeeel erg af van wat je voor kaartje wil.. je kan op verschillende sites wel proefdrukken maken en kijken wat het kost voor 100 stuks.

3 jaar geleden

ja hangt af aat je wil. Ik heb eerder blijkaartjes gebruikt en ik vond ze wel goed kwa prijs

3 jaar geleden

Blijkaartje is idd erg leuk! Fientje en Co vind ik zelf ook erg schattig ☺️

3 jaar geleden

Hoi, ik ben meerendeels van me leven buiten Nederland opgegroeid en daar zijn we niet bekend met geboorte kaartjes. Zijn Geboortelaartjes verplicht?

3 jaar geleden

Wij nemen onze kaartjes bij pretty orange, en dat komt voor mijn ontwerp voor 50 kaartjes met envelop rond de 150 euro, de prijs is natuurlijk veranderlijk met het soort papier en de grootte die je neemt. Heb hier ook bijpassende doopsuikerdoosjes van besteld en vond dat ook een zeer schappelijke prijs, 40 doosjes voor 70 euro.

3 jaar geleden

Ligt echt eraan wat voor kaartje je neemt, kwa materiaal... bij onze eerst hout kaartje gedaan 0.45 cent per stuk zakelijk gekocht nu bij de 2de weer hout en zijn ze wel iets omhoog gegaan maar 0.59 cent

3 jaar geleden

Als je een beetje handig bent kun je ze zelf gratis maken via Canva. Vervolgens 100 stuks laten drukken via Drukwerkdeal kost zo'n €43,10. Voor €3,5 heb je 100 envelopppen bij de Hema. Tja... en dan komt die postzegel nog €101

3 jaar geleden

Reactie op Amberttjuh

Ligt echt eraan wat voor kaartje je neemt, kwa materiaal... bij onze eerst ...
Ik ben wel benieuwd via welke leverancier dat zo goedkoop is

3 jaar geleden

Hoi, ik ben meerendeels van me leven buiten Nederland opgegroeid en daar zi ...
Nee het is een Nederlandse manier om aan vrienden/familie te vertellen dat de baby er is en hoe en wie de baby is. In sommige landen komen er gewoon de eerste dagen heel veel familie. En krijgt iedereen geboortesuiker/ geboorte kadootjes waarop dan de naam etc staat. Doe vooral wat bij jullie past.!

3 jaar geleden

Reactie op Ynaj

Nee het is een Nederlandse manier om aan vrienden/familie te vertellen dat ...
Ah ok!! Bedankt voor je uitleg

3 jaar geleden

Als grafisch vormgever ga ik iets aangeven waar je waarschijnlijk niet heel erg mee geholpen bent, maar dit is eigenlijk niet te zeggen zonder dat je weet wat je wensen zijn.. prijs wordt bepaald door meerdere factoren zoals papier/materiaalsoort, papierdikte, papierformaat, wil je bijv. de letters in goud/zilver/bronsfolie of andere afwerkingen en vooral ook waar koop je ze. Je hebt verschillende sites waar je zelf je geboortekaartjes kunt maken en bestellen, maar die zijn doorgaans genomen heel commercieel ingesteld en zullen altijd duurder zijn dan wanneer je (zoals hieronder ook aangegeven) hetzelfde kaartje zelf zou maken en bij een (internet)drukker zou laten produceren. Het woord "geboorte" hangt eraan vast dus dan wordt de prijs bij dat soort bedrijven automatisch bijna verdubbeld, stukje inspelen op emotie 😉 Even wat minder gespecificeerd, denk ik dat je met een gemiddeld geboortekaartje op papier zonder al te veel poespas tegenwoordig gauw tussen de 2 en de 3 euro per kaartje uit zal komen. Excl. enveloppen en postzegels. Wellicht iets goedkoper als je goed zoekt of idd een beetje handig bent met een programma zoals Canva en het dan besteld bij een internet drukker, maar houd er daarmee wel rekening mee dat zij niet altijd de optie bieden om een kaartje snel in huis te hebben. Sommige drukkers bieden tegen meerprijs next-day delivery aan, ook zeker goed om op te letten. Succes!

3 jaar geleden

Als je online een kaartje maakt via kaartje2go kosten kaartjes 1,89 per stuk inclusief envelop.

3 jaar geleden

Hoi, ik ben meerendeels van me leven buiten Nederland opgegroeid en daar zi ...
Nee niks is verplicht. Tegenwoordig doen mensen het gewoon via whatsapp/andere social media. Ik vind t persoonlijk heel leuk, dus wij hebben gekeken naar wie echt dichtbij ons staat en ons kaartje niet zou weggooien, aangezien het toch geld kost. De rest krijgt een online kaartje.

3 jaar geleden

O woow, ik verschiet als ik sommige prijzen zie... Wij betalen voor 70 kaartjes, 68 euro met envelop. Via kaartje2go...

3 jaar geleden

Reactie op Sophie__x

O woow, ik verschiet als ik sommige prijzen zie... Wij betalen voor 70 kaar ...
Haha wij kregen een offerte van 600 euro…. Voor 100 kaartjes. Wel helemaal compleet met lintjes, inpakken, postzegels en versturen erbij etc. Anders iets van 400/450 voor alleen de kaartjes inclusief enveloppen, lintjes en postzegels.

3 jaar geleden

Reactie op Ielzen

Ik ben wel benieuwd via welke leverancier dat zo goedkoop is
Ja is via een ondernemer bij ons in t dorp die dat doet , wij kopen ze zakelijk in dus daarom is het zo goedkoop... particulier zijn de prijzen wel wat hoger

3 jaar geleden

Ik heb de proefdruk laten maken bij ZoJoann en ben voor 70 kaartjes inclusief bijpassende envelop iets van 230€ kwijt.

3 jaar geleden

Sorry voor m’n vraag tussendoor 🫣 Iemand tips voor postzegels? Waar zijn ze het meest goedkoop?