7 Reacties

6 maanden geleden

Sorry, maar waarom wil je hun oren beschermen? De luchtdruk verandering is er, sowieso. Je kunt dit verminderen door je kleintje een fles te geven tijdens opstijgen/landen, of een speentje. Het zuigen vermindert het ploppen binnen het oor. Verder is er nauwelijks lawaai (tenzij je op de achterste rijen zit). Met een 2 jarige geen idee, een tablet misschien? Om filmpjes te kijken? Of kleuren? Voor de kleine wat simpele speeltjes, is voldoende. Verder een lekkere comfortabele deken zodat je kleine kan slapen. Die van 2 zal een eigen stoel hebben. Zitten jullie met zijn 4en op 1 rij?

6 maanden geleden

@Annaa90, lawaai is er zeer zeker wel! @Hala.02, Alpine heeft gehoorbescherming voor baby's en kinderen. Het heet Alpine Muffy. Ik heb nog geen ervaring maar Alpine is altijd wel kwalitatief goed.

6 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

@Annaa90, lawaai is er zeer zeker wel! @Hala.02, Alpine heeft gehoorbesch ...
Sorry, dat ligt dan aan mij. Maar over wat voor geluid hebben jullie het dan? Ik heb nu 6x gevlogen met mijn zoontje (tussen de 3 en 11 maanden oud), en heb eigenlijk nooit last van het geluid? Alleen helemaal achterin het vliegtuig. Of mis ik nu iets?

6 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Sorry, dat ligt dan aan mij. Maar over wat voor geluid hebben jullie het da ...
Hey hey bedankt voor uw tips hieronder. Ik heb zelf totaal geen ervaring, maar hoorde vaak dat het schadelijk kan zijn voor de oren van zo’n kleintjes. Het opstijgen en dalen vooral. Vandaar dat ik dacht aan oordopjes of een koptelefoon of iets dergelijke om op die momenten even op te zetten

6 maanden geleden

Dat is het drukverschil waar kinders last van hebben, niet het geluid. Dat is een soort white noise en naar mijn weten niet schadelijk niveau. Voor de druk is drinken de beste tip tijdens stijgen en landen. Hier al paar keer gevlogen met zoontje en nooit gehoorbescherming gebruikt maar wel het drink trucje trouw gebruikt

6 maanden geleden