12 Reacties
2 jaar geleden
Hee, ik doe vaak ‘s ochtends alvast een of twee blokjes op een schoteltje in de koelkast zodat het langzaamaan ontdooit voor de avond, en als ik het vergeet dan ontdooi ik het op een laag wattage in de magnetron, of zet het op de verwarming. Werkt allemaal goed!
2 jaar geleden
Inderdaad in de ochtend al in de koelkast om te ontdooien en wij verwarmen het op een laag wattage in de magnetron of au-bain-marie in een pannetje met heet water als de oven aan staat. Ik doe het in porselein servies ontdooien en verwarmen, niet eens echt zozeer vanwege microplastics maar gewoon omdat ik daar kleine kommetjes van heb.
2 jaar geleden
Ik heb bij de zeeman bakjes gehaald waar een speciaal deksen op zit die je in de magnetron kan gebruiken. Maar doe het ook wel eens gewoon in het kommetje waaruit ik het haar geef. En laat het s'ochtends al ontdooien. Zo hoeft het niet zo lang in de magnetron.
2 jaar geleden
Ik heb bakjes van Nuby (verkopen ze ook bij de Action kwam ik later achter!). Ik haal het 's ochtends uit de vriezer en warm het in de avond op in de magnetron. Het kan ook au bain marie of zelfs in de flessenwarmer geloof ik.
2 jaar geleden
Reactie op Emmmmaaaa123
Oh ik doe het gewoon in de magnetron zonder te ontdooien, is dit erg?🥸
Nee natuurlijk niet, daar is de magnetron voor
2 jaar geleden
Reactie op Emmmmaaaa123
Oh ik doe het gewoon in de magnetron zonder te ontdooien, is dit erg?🥸
Ik denk ook steeds: is de magnetron wel goed? Best gek hè?