8 Reacties
15 dagen geleden
Hoi, mijn zoontje is bijna 18 maanden en weegt net iets meer dan 10kg. Hij zat qua lengte boven het gemiddelde en qua gewicht eronder, maar volgt helemaal zijn eigen lijntje.
Ken ook kindjes die bijna 10kg wegen en die zijn pas 7/8 maanden. Denk als je kindje zijn/haar eigen lijntje volgt is het helemaal goed
15 dagen geleden
Mijn zoontje is 17 en halve maand en weegt 14 kg. Maar hij is altijd al groot geweest en heeft ook een lekker bol buikje 😊 Ik ben op het bureau altijd bang dat hij te zwaar is, maar daar zijn ze altijd tevreden omdat hij gewoon binnen de lijnen zit en heel gelijkmatig op zijn eigen lijn blijft.
15 dagen geleden
Dochter weegt 10 kilo. Geen slecht gewicht hoor maar ze volgt haar lijntje niet meer (al 8 maanden niet maar de laatste weging was een iets grotere daling) en nu zijn we toch doorgestuurd naar de kinderarts.
Om maar aan te geven dat ze er niet zo snel mee zijn hoor! 11,4 klinkt op zich hartstikke prima denk ik. Blijft zijn eigen lijntje een beetje oke? Dat is echt het belangrijkste
13 dagen geleden
Hi! Hier een dochter van 10.2 kg en 77 cm. Ze is relatief klein maar goed in verhouding wat betreft lengte en gewicht en het lijntje wordt mooi gevolgd!
Mijn zoon van 3 is ook erg klein en die is doorverwezen naar de kinderarts binnenkort dus ik heb een vermoeden dat het genetisch is.
11 dagen geleden
Als je je afvraagt of het gewicht past bij je kindje, zou ik even inloggen op mijnkinddossier en de groeicurves bekijken😉