20 Reacties
Nieuwste boven Ze is van 7 mei. Op 6 augustus was dit 11.26 kg en 79.8 cm. Geen recentere meting. En die van jou?
Die van ons is van 9 mei. Rond de 82 cm. Niet heel precies kunnen meten en 13.8 kilo.
Hij is wel groot haha.
Reactie op
Moedervan2apen
Die van ons is van 9 mei. Rond de 82 cm. Niet heel precies kunnen meten en ...
Prima denk wel toch? Die van ons zit sowieso wel boven het gemiddelde, als je de grafiekjes van het consultatiebureau volgt.
Reactie op
Moedervan2apen
Hij is wel groot haha.
Oohja heerlijk! Lijkt qua lijf wel op die van ons ook..
07-08 laatste keer gemeten en toen was ze 81cm en 12kg. Ze is van 2 juni
Reactie op
XBeau
07-08 laatste keer gemeten en toen was ze 81cm en 12kg. Ze is van 2 juni
Mijn dochter precies hetzelfde op 31-7 en ze gaat lekker door volgens mij. Gaat een klein beetje omhoog op de curve, maar me soms een beetje bezorgd en krijg soms opmerkingen dat ze flink is. Jij ook?
Reactie op
nicolevvl
Mijn dochter precies hetzelfde op 31-7 en ze gaat lekker door volgens mij. ...
Hiet eet ze ook goed. Krijg gelukkig niet de opmerking dat ze flink is. Maar wij zijn allemaal al wat groter dan valt het ook niet zo op.
Mijn dochter is van 15 mei nu 87 cm en 13 kg ze zit nu in kleding maat 92 98 en de echte babyvetjes zijn er wel af
Jongen van 16 maanden, nog geen 10 kilo en geen idee hoe lang. Ik denk een cm of 76.
Dame van 17-5 hier. Laatste meting was 30-7, 79.4cm en 11.1kg. Ze heeft vooral een lekker buikje en spekbeentjes 🥰 ze zit qua lengte iets boven gemiddeld en qua gewicht op de +1 lijn. Zal vast goed zijn 👍🏻
Onze dochter 5 mei bijna 10 kilo en
Bijna 80 cm
Zoontje van 18 mei. Hij is 79 cm en weegt bijna 12 kilo, 2 weken geleden gemeten
Reactie op
Hala.02
Zoontje van 18 mei. Hij is 79 cm en weegt bijna 12 kilo, 2 weken geleden ge ...
Ah in de buurt van mijn zoontje.
Onze zoon is van 9 mei, gisteren gewogen 11,5 kg en 84cm.
Vandaag zelf gewogen en gemeten:
Meisje van 3 mei
84cm
10,1 kilo
Ons zoontje 30 mei, 14 kilo en 88 cm 2 weken geleden gemeten 🙈
Dochter 2 mei, gemeten op 2 sept. Was ze 75 cm en 9.5 kg