10 Reacties

6 maanden geleden

Jaa dat heb ik ook hij eet ook gewoon goed dus ik weet echt niet waarom het zo is 😞

6 maanden geleden

Reactie op Deliciaa

Jaa dat heb ik ook hij eet ook gewoon goed dus ik weet echt niet waarom het ...
Hetzelfde bij ons, hij eet goed maar alsnog...

6 maanden geleden

Als ze meer gaan bewegen komen ze minder aan, en het is ook logisch dat ze niet op dezelfde snelheid blijven aankomen, dan zouden we hele grote zware kinderen krijgen. Zolang ze hun curve volgen, is het goed!

6 maanden geleden

Heb je wel is de curve bekeken tijdens bezoek aan CB? Daar zie je ook dat ze afbuigen, super normaal. En zeker voor BV baby’s!

6 maanden geleden

Ik was bij consultatiebureau en rond deze leeftijd schijnt dat normaal te zijn. Hier was hij zelfs iets afgebogen terwijl hij veel at. Zij zeiden is niet raar want ze bewegen nu veel meer. Maar het gekke is: sinds een week eet hij een heel stuk minder. Weigert brood en drinkt zijn flessen niet leeg.. wil ook geen pap. Herkent iemand dit? Ik krijg er op het moment alleen maar fruit en yoghurt in…

6 maanden geleden

Ik heb twee kinderen. Mijn gevoel zegt dat kinderen zelf voelen of ze meer moeten eten of niet. Als ze in een groeispurt zitten eten ze soms als bouwvakkers. Zo niet, dan eten ze idd veel minder. Zo lang ze spelen, bewegen en goed slapen maak ik mij geen zorgen.

6 maanden geleden

Hier was hij van de +1 lijn naar de.gemiddelde lijn gezakt. Volgens het CB is dat normaal ivm wat minder trek soms en meer beweging, minder melk.

6 maanden geleden

Reactie op fietje27

Ik was bij consultatiebureau en rond deze leeftijd schijnt dat normaal te z ...
Kan ook goed zijn dat ze op deze leeftijd kieskeuriger worden, een wil ontwikkelen en allicht ook een tandje? Dan is eten pijnlijk

6 maanden geleden

Het gevoel zegt niet zoveel is mijn ervaring, haha. Ze gaan sowieso vanaf deze periode een stuk minder snel aankomen hoor! Wanneer heb je een afspraak bij CB? Dan zie je snel genoeg of hij zijn eigen lijntje nog volgt 🥰 vaak buigt het wat meer af ivm beweging en minder melk

6 maanden geleden

Reactie op NewMom1

Kan ook goed zijn dat ze op deze leeftijd kieskeuriger worden, een wil ontw ...
Ja ik denk idd een wil ontwikkelen ook.. hij at eerst heel netjes alle stukjes brood op en nu laat hij het na het kauwen gewoon uit zijn mond vallen of gooit het op de grond. Zeer frustrerend.. haha. Tandjes heb ik ook aan gedacht, maar hij eet wel gewoon maisstengels, graankoekje, liga en avondmaaltijd 🤷🏽‍♀️