32 Reacties

6 maanden geleden

Mijn zoontje is 79cm ook en 10 kilo dus valt denk wel mee hoor. Hij zat ietsie boven gemiddelde.

6 maanden geleden

Me zoon is 79cm ook en was 11,885 gram. Dus praktisch 12 kilo 🤣. Werd alleen gezegd ja hij is idd hard gegroeid maar verder niets

6 maanden geleden

Mijn zoontje is van 3 juni Hij is 76 cm en woog 9,1 kilo. Hij zat er juist weer onder. En aangezien de lengte van jou zoontje ook boven het gemiddelde zit lijkt het me wel mee te vallen.

6 maanden geleden

Mijn dochter was bij 10 maanden 74 cm en 10,7 kilo. Mocht toen wel gelijk een fles laten vallen omdat ze anders ‘te hard’ ging groeien. 😅😂

6 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 12 maanden, 74 cm en 11.2 kilo. Ze zeiden er helemaal niets over. Het is zo verschillend per cb, ik zou me er echt geen druk om maken.

6 maanden geleden

Bij de laatste meting was ze 11,5 maand oud, 77 cm en 10,2 kg.

6 maanden geleden

Zoontje van 4 mei, 74,5cm en 8,7 kg. Mijn dochter is 4 en weegt 15 kilo, dus ik schrik wel van nog geen 1 en al 12 kg.

6 maanden geleden

Zoontje 26 april. 80 cm en 11kg. Is altijd aan de grote kant geweest en cb zegt er niks van. Ieder kind heeft een eigen groeicurve😊

6 maanden geleden

12 mei 72cm 8kg Woog meer, maar door forse forse buikgriep 1/2kg kwijt in een paar dagen. Direct erna waterpokken dus pas sinds 1,5wk weer een beetje een normaal eetpatroon vandaag. Geen idee of het nu nog minder is. Oudste wordt bijna 3 en weegt 11kg en is 90cm. Eet als een bootwerker en staat nooit stil😅

6 maanden geleden

Hi ons zoontje is ook 79cm en 12.2 kg ongeveer. Volgt perfect zijn lijntje. Begint zn vetjes wel wat te verliezen nu hij druk aan het lopen is maar het blijft een flinke man

6 maanden geleden

Hoi, onze zoon is van 25 mei, een maand geleden woog hij 11,3kg, lengte 78, dat vond het cb prima, kijkend naar de groeicurve en het verloop er van. Ik denk dat hij nu een maand later ook wel richting de 12 zit.

6 maanden geleden

Ons zoontje was 11kg en 77cm bij 11 maanden. Toen wel het advies gekregen om te stoppen met opvolgmelk. Hij eet en drinkt heel goed. Dus die extra calorieën hoefde ie niet. Hij is sinds niet weer gewogen. Maar is aardig heavy in de kont 🙈😋 zou er niet te zwaar aan tillen als ze gaan lopen gaat het er super snel af!

6 maanden geleden

71.5 cm en 9 kilo. 1 jaar oud

6 maanden geleden

Die van mij is ook net 1 en 12 kilo en was helemaal prima, zei mijn cb. Zou me geen zorgen maken hoor, tis niet extreem veel.

6 maanden geleden

Reactie op Dsnv10

Zoontje van 4 mei, 74,5cm en 8,7 kg. Mijn dochter is 4 en weegt 15 kilo, d ...
Denk dat die van jou misschien wat lichter of smaller zijn? Mijn dochter is 4 en die weegt 20 kilo, geen grammetje vet. Zoontje van net 1 ook 12 kilo, die heeft wel wat vetjes maar loopt ook nog niet. Ieder kind is anders!

6 maanden geleden

Reactie op miekebe

Denk dat die van jou misschien wat lichter of smaller zijn? Mijn dochter is ...
Ik zeg ook niet dat elk kind hetzelfde is. Maar ik vind 12 kg voor een kind van nog geen 1 echt fors. Dus daar schrik ik wel van ja. Doet niks af aan de ouders oid. Want zodra kids gaan lopen en meer ondernemen vliegt het er vaak vanaf.

6 maanden geleden

79 cm en 8.9 kilp

6 maanden geleden

75 cm en 10,2 kg. 7 mei 1 jaar geworden.

6 maanden geleden

Ons dochtertje van 2 mei was 68cm en 10,5 kilo. Ze krijgt nog borstvoeding en ontwikkeld zich normaal. Als ze straks loopt komt dat wel weer goed. Ik zou mij niet zo veel zorgen maken.

6 maanden geleden

8,9kg en 71cm