32 Reacties
6 maanden geleden
Mijn zoontje is 79cm ook en 10 kilo dus valt denk wel mee hoor. Hij zat ietsie boven gemiddelde.
6 maanden geleden
Mijn zoontje is van 3 juni
Hij is 76 cm en woog 9,1 kilo. Hij zat er juist weer onder. En aangezien de lengte van jou zoontje ook boven het gemiddelde zit lijkt het me wel mee te vallen.
6 maanden geleden
Zoontje 26 april.
80 cm en 11kg.
Is altijd aan de grote kant geweest en cb zegt er niks van.
Ieder kind heeft een eigen groeicurve😊
6 maanden geleden
12 mei
72cm
8kg
Woog meer, maar door forse forse buikgriep 1/2kg kwijt in een paar dagen. Direct erna waterpokken dus pas sinds 1,5wk weer een beetje een normaal eetpatroon vandaag. Geen idee of het nu nog minder is.
Oudste wordt bijna 3 en weegt 11kg en is 90cm. Eet als een bootwerker en staat nooit stil😅
6 maanden geleden
Ons zoontje was 11kg en 77cm bij 11 maanden. Toen wel het advies gekregen om te stoppen met opvolgmelk. Hij eet en drinkt heel goed. Dus die extra calorieën hoefde ie niet. Hij is sinds niet weer gewogen. Maar is aardig heavy in de kont 🙈😋 zou er niet te zwaar aan tillen als ze gaan lopen gaat het er super snel af!
6 maanden geleden
Reactie op Dsnv10
Zoontje van 4 mei, 74,5cm en 8,7 kg.
Mijn dochter is 4 en weegt 15 kilo, d ...
Denk dat die van jou misschien wat lichter of smaller zijn? Mijn dochter is 4 en die weegt 20 kilo, geen grammetje vet. Zoontje van net 1 ook 12 kilo, die heeft wel wat vetjes maar loopt ook nog niet.
Ieder kind is anders!
6 maanden geleden
Reactie op miekebe
Denk dat die van jou misschien wat lichter of smaller zijn? Mijn dochter is ...
Ik zeg ook niet dat elk kind hetzelfde is. Maar ik vind 12 kg voor een kind van nog geen 1 echt fors. Dus daar schrik ik wel van ja. Doet niks af aan de ouders oid. Want zodra kids gaan lopen en meer ondernemen vliegt het er vaak vanaf.
6 maanden geleden
Ons dochtertje van 2 mei was 68cm en 10,5 kilo. Ze krijgt nog borstvoeding en ontwikkeld zich normaal. Als ze straks loopt komt dat wel weer goed. Ik zou mij niet zo veel zorgen maken.