14 Reacties

18 dagen geleden

Hummus met crackers, cottage cheese met crackers, edamame bonen, suikervrije muesli met griekse yoghurt, geroosterde kikkererwten en bliss balls (dadels, amandelpasta, kokosolie, noten en kokosrasp)

18 dagen geleden

Kikkererwten/linzen wafel van zonnatura of ah

18 dagen geleden

Kikkererwtenchips of haverknabbels Zelfgebakken bananenbrood

18 dagen geleden

Boekweitwafels, linzenwafels etc. met notenpasta. Hier was het alleen al gauw niet meer interessant zo’n droog tussendoortje maar het is wel lekker ter afwisseling.

18 dagen geleden

Maiswafel met pindakaas, volkoren soepstengel, zelfgemaakt bananenbrood, rozijntjes, gekookt ei

17 dagen geleden

Zoete puntpaprika met evt wat hummus.

17 dagen geleden

Bananenbrood is al genoemd, ik bak allerlei pancakes met fruit/zuivel erin, wafels, crèmesoep is hier echt een hit.

17 dagen geleden

Heeft iemand tips voor voorverpakte en gezonde dingen voor onderweg? Mais- en rijstewafels is mijn zoon zat maar koekjes zit vaak toch wel veel suiker in. Bananenbrood wordt veel gezegd en maak ik zelf ook regelmatig. Ik vries stukjes in zodat je dat niet in één keer op hoeft te maken. Momenteel maak ik ook af en toe appelcompote en dat valt heeel goed in de smaak, ook bij mama 🤗

17 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Heeft iemand tips voor voorverpakte en gezonde dingen voor onderweg? Mais- ...
Klein zakje kikkererwtenchips en knijpfruit heb ik standaard bij me

16 dagen geleden

Linzencrackers van Leev, lekker krokant

15 dagen geleden

Reactie op berryberry

Klein zakje kikkererwtenchips en knijpfruit heb ik standaard bij me
Ik ga (naast fruit en groente) goed op/ vindt de kleine lekker: ella chippies die zijn over t algmeen niet slecht vult alleen niet. Maar wel even vermaak 😂 en koekjes van de kleine keuken ik heb die groene want sommige zijn met rijsmeel dat probeer ik te beperken ivm arceen. Hier zit per koekje 2 gram suiker in dus dat is te doen. En volkorensoepstengels.

15 dagen geleden

Oja en de appelmoes van severo hebben ze voor kleintjes puur appelmoes is soms ook een uitkomst. Ik ga proberen in t weekend ook wat te bakken, maar had tot nu toe echt mn handen vol aan alles dus niet gelukt… 😂

10 dagen geleden

Onze meid is ook echt dol op gedroogd fruit. Ik koop het bij de plaatselijke groenteboer gedroogde appel, ananas net snoepgoed! A

10 dagen geleden

Reactie op marlon8

Onze meid is ook echt dol op gedroogd fruit. Ik koop het bij de plaatselijk ...
Dat is ook snoepgoed, daar zit meer suiker in dan in vers fruit 😂 wel beter dan een echt snoepje maar ik zie dat niet als gezond tussendoortje maar iets lekkers voor af en toe