14 Reacties
18 dagen geleden
Boekweitwafels, linzenwafels etc. met notenpasta. Hier was het alleen al gauw niet meer interessant zo’n droog tussendoortje maar het is wel lekker ter afwisseling.
17 dagen geleden
Heeft iemand tips voor voorverpakte en gezonde dingen voor onderweg?
Mais- en rijstewafels is mijn zoon zat maar koekjes zit vaak toch wel veel suiker in.
Bananenbrood wordt veel gezegd en maak ik zelf ook regelmatig. Ik vries stukjes in zodat je dat niet in één keer op hoeft te maken.
Momenteel maak ik ook af en toe appelcompote en dat valt heeel goed in de smaak, ook bij mama 🤗
17 dagen geleden
Reactie op Bosdieren
Heeft iemand tips voor voorverpakte en gezonde dingen voor onderweg?
Mais- ...
Klein zakje kikkererwtenchips en knijpfruit heb ik standaard bij me
15 dagen geleden
Reactie op berryberry
Klein zakje kikkererwtenchips en knijpfruit heb ik standaard bij me
Ik ga (naast fruit en groente) goed op/ vindt de kleine lekker: ella chippies die zijn over t algmeen niet slecht vult alleen niet. Maar wel even vermaak 😂 en koekjes van de kleine keuken ik heb die groene want sommige zijn met rijsmeel dat probeer ik te beperken ivm arceen. Hier zit per koekje 2 gram suiker in dus dat is te doen. En volkorensoepstengels.
10 dagen geleden
Reactie op marlon8
Onze meid is ook echt dol op gedroogd fruit. Ik koop het bij de plaatselijk ...
Dat is ook snoepgoed, daar zit meer suiker in dan in vers fruit 😂 wel beter dan een echt snoepje maar ik zie dat niet als gezond tussendoortje maar iets lekkers voor af en toe