7 Reacties

2 maanden geleden

Weight watchers niets voor je?

2 maanden geleden

Was nog niet in me opgekomen! Wat ik wel een nadeel zou vinden, is dat je moet tellen. En dan ben je voor mijn gevoel altijd bezig met eten en wat je wel of niet mag. Daarom vind ik een schema fijn: dan voog je dat en houd je genoeg hersencapaciteit over voor andere dingen haha. Maar ik ga het eens wat grondiger onderzoeken, dankje!

2 maanden geleden

Reactie op Lisanneh1992

Was nog niet in me opgekomen! Wat ik wel een nadeel zou vinden, is dat je ...
Mocht je interesse hebben kan ik je een kortingslink geven. Ik ben er eerder 26 kilo mee afgevallen en ook net weer begonnen

2 maanden geleden

Ik heb YAZIO! Ik vind het heel fijn. Super fijne recepten die allemaal niet te lang duren. Je ‘moet’ wel het eten scannen, maar omdat m’n ontbijt en lunch vaak hetzelfde is, ben ik alleen ff bezig met het diner. Het gaat niet te snel, maar je ziet wel op tijd resultaat. Ik ben tevreden. Je kan het ook combineren met een smart watch zodat ie ziet hoeveel je beweegt. Ik ben nu 4 kilo kwijt in 43 dagen.

2 maanden geleden

Ik heb al jaren de "Changing Life" app (voorheen Personal Body Plan). Hele fijne combinatie van sport, voeding en mind. Alles kun je instellen zoals je zelf prettig vind (ook voedingschema's, snel en makkelijk).

2 maanden geleden

Vooral suikers laten staan! Eigenlijk koolhydraten beperken. En verder gewoon eten anders val je af en kom je vervolgens weer aan met diëten. Het heeft meer met lijfstijl te maken. Veel eiwitten eten wat goed voedt. En als je een keer ongezond eet er extra van genieten 😇 succes 💪🏼

2 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Ik ga op onderzoek uit :)