8 Reacties
2 jaar geleden
Hier fan van de philips avent flessen. Nooit lekkages gehad en vind het fijn dat ze zo goed schoon worden in de vaatwasser.
In totaal 2 flessen kapot gevallen in 2.5jaar tijd. Twee keer door een domme actie van mijzelf en niet van mijn dochter 😅. Oudste dochter krijgt elke avond een fles warme melk en kan die dan ook prima in de glazen fles opwarmen.
2 jaar geleden
Dr. Brown heeft zelf ook glazen flessen, maar aangezien je dit merk niet fijn vind. Kan je ook kijken naar idd de avent flessen of difrax, beiden hebben glazen opties.
2 jaar geleden
Ja! Wij hebben glazen flessen van Difrax. Glas is fijn want het wordt heel goed schoon! Je hoeft dan ook geen nieuwe meer te kopen, als ze niet stukvallen natuurlijk. Maar voor deze baby had ik geen flessen gekocht, we hadden ze nog bewaard van de vorige, scheelde ook weer geld! Alleen spenen vervangen.
2 jaar geleden
Ik zou gewoon glazen kopen is beter inderdaad want er komt veel micro plastic los wat je kleintje binnen krijgt. Wij volwassenen overigens ook hoor 🫣 glas is zo makkelijk schoon te krijgen. Het is eigenlijk niet anders behalve dat ze hem niet zelf kan vasthouden maar vgm heeft dr brown daar ook weer een oplossing voor dacht ik soort houder of een omhulsel dat hij of zij meer grip heeft tijdens het vasthouden. Verder neem ik zelf nooit meer plastic. Snap ook niet waarom die bestaan
2 jaar geleden
Heel tevreden met onze overstap van plastic naar glas! Wordt idd mooi schoon. We hebben nog wel plastic voor op de opvang en voor onderweg. Maar ik gebruik ze met tegenzin nu ik zie hoe schoon glas
Blijft, haha.
2 jaar geleden
Reactie op Dionne1994
Wij hebben de glazen fles van Lasinoh, bevalt heel erg goed. 👍
Hier ook! Echt top!
2 jaar geleden
Zeker, al sinds de geboorte een glaEn fles van avent. Echt top! Geen gedoe meer met uitkoken.
Na het drinken even dreft met de flessenborstel erdoor, speentje ook en daarna even kort onder de cooker, klaar is kees. Heerlijk!