11 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook bewust gekozen voor Sint-Vincentius. Kijk vooral waar jij je het beste voelt zou ik zeggen, want dit is bij iedereen anders 🙂
3 jaar geleden
Oh ter aanvulling: al wel goede dingen gehoord over AZ Monica. Zeker als je met je eigen vroedvrouw zou willen bevallen, want daar zijn ze nog welkom (bij GZA helaas niet meer).
3 jaar geleden
Reactie op sje77
Oh dat is fijn! Zelf ben ik bevallen in az monica maar heb er gemengde gevo ...
Ik hoorde van een erkende vroedvrouw rond het Antwerpse dat het in az Monica ook niet meer is zal worden wat het is geweest...ik heb geen ervaring met ziekenhuis en bevallingen.
3 jaar geleden
Ik ben bevallen in Sint Vincentius de eerste keer (onverwachts daar terechtgekomen) en was daar wel super tevreden van de vroedvrouwen en gynaecoloog. Blijkbaar hebben ze daar ook heel goede beval kamers met alle mogelijke hulpmiddelen. Ik ga bij dr Elst van het doktershuis (Mechelsesteenweg) en ook super tevreden van. Super rustige sympathieke man.
3 jaar geleden
Reactie op sje77
Oh da's zo jammer, zeker omdat het over zo'n belangrijk moment in je leven gaat. Ook al is de 1e bij mij na 3 dagen op een spoedkeizersnede geëindigd, door de mensen in Sint-Vincentius kijk ik er echt met een warm gevoel op terug. Khad op voorhand ook al gehoord dat ze daar heel pro-natuur zijn en heel erg ondersteunend in de wensen van de mama.
3 jaar geleden
Reactie op Hysterica
Hier ook bewust voor Sint Vincentius gekozen. Dr Werquin en tot nu toe supe ...
Hier dezelfde gynaecoloog 🙋🏻♀️😅
3 jaar geleden
Reactie op sje77
Oei 😕 Mijn vroedvrouw sprak er ook enkel over omdat je daar nog je eigen vroedvrouw mag meenemen. Voor de rest geen idee 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Ik ga bevallen in Sint-Augustinus (ook omdat ik daar werk en de doktersbezoeken makkelijker in te plannen waren). Maar moest ik niet voor het praktische kiezen, zou ik naar Sint-Vincentius gaan, doen daar alles op natuurlijke wijze, luisteren nr patiënt enz. Dus zeker een aanrader daar!